+ SPECIAL PART 1 +

89 20 0
                                    

Kim Namjoon,
Dia dah jadi guru bahasa english. Ye laa dia kan pro english hahaha sape yang fail english boleh la daftar! Dan masih lagi single! Ade peluang ahh sesiapa yang nak ambik hati Encik Namjoon kite ni hahahahaha!

" ok guys! I want you to take out your note book and copy this bla bla bla bla..."

"Okey sir!"



Kim Taehyung pula masih muda lagi
jadi masih dengan dunia dia sendiri! Gucci World katenye hahahaha. Tak habis lagi dengan membazir duit. Dia selalu luangkan mase dengan Yeontan, anjing kesayangan dia! Muka pon sama hahahaha anak dia kan! Masih lagi dikejar oleh peminat di luar sana. Haih tabah lah Tae, dah handsome sangat kan?

" ARGHHH!! TAEHYUNG AHH SAYA MASIH SAYANGKAN AWAK!!"

"WALAUPUN AWAK DAH BUKAN LAGI SEBAGAI MEMBERS BTS, AWAK TETAP KIM TAEHYUNG SAYA! I LOVE YOU!!"

" Yahhh! Aisss mengesal aku keluar rumah!! Terpakse lah aku berlari 2km lagi!!"




Jung Hoseok masih lagi dengan industri music! Dia jugak dah buat album solo yang pertama dan dapat sambutan yang ramai! Congrats friend! Walaupon masih busy dengan kerja dia juga luangkan mase bersama kami and keluarga dia! Haih Jhope Jhope! Rehatlah secukupnya..

" Thank you so much kepada semua fans yang menyokong saya sampai sekarang! I love you Army! Saya masih anggap fans saya Army, bukan nama yang lain! Nama fandom yang saya sayang, ARMY!!!

" WOOOOOO!! JUNG HOSEOK! JUNG HOSEOK! JUNG HOSEOK!



×××××

[C] FANS + PJMWhere stories live. Discover now