Kleine inhoud

64 8 3
                                    

Goed, ik heb besloten om eerst aan dit boek te werken, sorry aan degene die op Make my heart glow wachten. Ik ben wel van plan om dit eerst uit te schrijven voor ik hem online zet, dus jullie zullen wat geduld moeten hebben lieverds. Ik zal proberen zo snel mogelijk deftige hoofdstukken te verkrijgen, maar ik kan niets beloven.

Dit is de kleine inhoud voor de mensen die hem eventueel niet zouden gelezen hebben. I won't blame you, ik ben zelf zo iemand XD.

Vijf uitverkorenen
Twee jongens
Drie meisjes
Allen met hetzelfde lot
Allen met hetzelfde doel
Allen met dezelfde regels
En allen met dezelfde vijand
Maar belangrijker, ieder van hen met een beperking.

Curiose Lamor. Zeventien jarige blinde jongen. Zwijgzaam, mysterieus en schuchter. Kafshe: witte kat

Sonaya Vershi. Achttien jarig meisje met een bipolaire stoornis. Nerveus, onzeker en vriendelijk. Kafshe: zwarte kat

Randojo Mandon. Zeventienjarige jongen met een amper werkende armprotese. Behulpzaam, sarcastisch en een grappenmaker. Kafshe: tijger

Gesha Asher. Zestienjarige astmapatiënte. Sluw, zelfzeker en asociaal. Kafshe: vos

Tyrana Jehna. Zeventienjarig doof meisje. Rustig, aangenaam en verlegen. Kafshe: witte wolf.

Wanneer de vijf uitverkorenen elkaar ontmoeten, krijgen ze als taak het onmogelijke. Houdt de wereld uit de klauwen van de Surnud. Maar hoe zijn vijf tieners met een beperking in staat om drie demonen uit de wereld te houden?

Oké, dit is wel een waarschuwing. Dit boek zal namelijk ook een deel over liefde gaan. Let op, liefde tussen twee jongens en/of meisjes (ik zie wel waar dit heen gaat). Ik vind dit namelijk leuker om te schrijven. Het spijt me, maar als je er niets tegen kan, verlaat je best dit boek nu. Ik tolereer geen homofobie in dit boek!

Goed, geniet er van! (Wanneer het online staat lol)
Adios!
Devil

Ps. Ok ok vandaag begin ik effectief met schrijven XD

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 09, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

GuerresWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu