Την επόμενη μέρα τα αγόρια είχαν πρόβα.
Χρ: Δεν είναι υπέροχοι.
Αθ: Είναι όλοι τους!!!
Time ship
Τελίωσε η πρόβα και τα αγόρια ήρθαν προς τα εμάς.
Jimin pov
Πλησίασα την Χριστίνα. Έβαλα τα χέρια μου γύρο από την μέση της και την τράβηξα πάνω μου.
Jm: Πως ήμουν;;;
Χρ: Υπέροχο όπως πάντα.
Μου είπε και την φίλησα στο στόμα. Πραγματικά είμαι ο ποιο τυχερός άνθρωπος στον κόσμο. Έχω την καλύτερη κοπέλα. Έσκυψα στο αυτί της κι της ψιθύρισα ..
Jm: Πως ήμουν προχθές;; Δεν πρόλαβα να σε ρωτήσω χθες!!!
Χρ: Εκεί... ήσουν το κάτι άλλο!!
Μου λέει και την φιλάω.
Αθανασία pov
Αφού τελείωσε η πρόβα, ο Tae ήρθε προς το μέρος μου. Με τράβηξε από το χέρι και πήγαμε στην γωνία της αίθουσας. Με αγκάλιασε και με ρώτησε
Tae: Πως ήμουν;;;
Αθ: Πάντα υπέροχος!!
Μόλις το είπα αυτό με κόλλησε στον τοίχο και μου έδωσε ένα παθιασμένο φιλί. Δεν υπάρχει ποιο τυχερό κορίτσι από εμένα!!!
Στρατίνα pov
Πήγα στον Jungkook. Του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο και του ψιθύρισα στο αυτί
Σ: Ήσουν καταπληκτικός!!
Jk: Θες να σου δείξω και που αλλού είμαι καταπληκτικός?!?!
Σ: Τώρα?!?!
Jk: όχι τώρα αλλά το βράδυ είναι μια πολύ καλή ευκαιρία! Τι λές;;;
Σ: Θα δούμε. Άντε πάμε στα παιδία.
Αχ Αυτό το αγόρι δεν κρατιέται. Τον ΛΑΤΡΕΥΩ!!!!
Suga pov
Είδα την Αρετή να έρχεται καταπάνω μου τρέχοντας. Άνοιξα τα χέρια μου και ήρθε στην αγκαλιά μου την σήκωσα ωστέ να μην ακουμπάει το έδαφος και την γύριζα γύρο γύρο.
Ένιωσα τόσο όμορφα όταν την είχα στην αγκαλιά μου!! Κάποιος μου πήρε την Αρετή από πάνω μου! Ο J-Hope και έχει και πολλά νεύρα.
Αρ: Τι θές J-Hope αποφάσισα σαν σωστό τσουλάκι να πάω με τον Suga!!
Μισώ τι είπε τώρα τσουλάκι!! Δεν είναι τσουλάκι!!!!
S: Οοο!! Τι λές Αρετή;;;
Αρ: Γιατί δεν ρωτάς καλύτερα τον φίλο σου!!!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The dream came true (BTS FF)
ФанфикΈνας διαγωνισμός Μια νικητήρια Και 4 φίλες Τέσσερις φίλες παίρνουν μέρος σε έναν διαγωνισμό. Τι τους επιφυλλάσσει το μέλλον; Θα γνωρίσουν το αγαπημένο τους συγκρότημα;(Απο το 4 κεφάλαιο μπαίνουν και οι BTS)