Başlangıç

527 3 3
                                    

Sabah 7'de çalan telefon alarmı ile tatil bitmiş ve 11. sınıf başlamıştı. Okulun ilk günü sıkıntılarla başladı. Geç çıkan kahvaltı ve o gün nöbetçi olacak cemil hoca. (Cemil hoca: Peçe Apo ve Ebu'dan oluşan muhteşem üçlünün baş belası) Yemekhanede kahvaltıyı yaptıktan sonra yurdun zemin katında bulunan duş kabinlerine girdik. 11. sınıf olmuş biz, okuldaki şeklimizi ilk günden kanıtlamak için tüm hazırlıkları yaptık. Geçen seneden kalma alışkanlığımızı devam ettirerek okulumuzun onündeki binaların arasında bulunan dar bir çıkmaz sokağa girdik. Bu mekanın adını kendi aramızda trafo koymuştuk.

Ebu: Apo çıkar

Apo peçeye dönerek "Peçe çıkar" dedi. Peçe alaycı bir surat ifadesiyle "Bende olmasam siz ne içeceksiniz ? " deyip arkadaşlarını ezdi. Peçe ceplerini yokladı ve paketin cebinde olmadığını farketti. Gözlerini yavaşça kaldırarak Ebu ile Apo'ya baktı.Ebu ile Apo kıkırdayarak gülüyorlardı. Apo cebinden Peçe'nin dolabının anahtarını çıkardı. Sonra Ebu'ya doğru döndüklerinde Ebu keyifli keyifli sigarasını içiyordu. Apo ile Peçe'de sigarasını yakıp içmeye başladılar. Sigaraları bitti ve beklenen an geldi. Okulun kapısından kolları açık bir şekilde ağır ağır yürüyerek girdiler...

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

Bir 11. sınıf macerası...            zevkle okuyacağınız inanıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin