"jungkookkkkkkkkkk!!!" aerin menjerit dengan kuat ke arah jungkook.. jungkook hanya memandang aerin dengan senyuman sinis..
"jangan tinggalkan saya jungkook" aerin menjerit lagi .. dia menangis di situ..
"maafkan aku aerin mungkin kita takde jodoh untuk bersama lagi... aku nak kita putus.. " jungkook ketawa terbahak-bahak selepas berkata begitu pada aerin..
"jungkookkkk...ANDWAEEEEEEEE!!!!" aerin menjerit sekuat hatinya...
dia terkejut kemudian terjaga dari tidurnya....
aku mimpi je ... ha.. aerin menarik nafas ..dia bangkit dan melihat pada cermin....
"aku menangis ?"getus aerin dalam hatinya.. dia kembali duduk di birai katil sebelum bangkit kembali untuk mandi..
aerin termenung... "apa maksud mimpi tu?.. hmm.. dahlah .. aku malas nak fikir.. mimpi je .. think positive aerin" kata aerin..
dia bangun dan menuju ke bilik air ..
--------------------------------------------------------------
aerin turun ke bawah... setelah selesai makan... aerin mengambil semua alat lukisan dia untuk melukis.. dia keluar ke luar rumah
sedang dia khusyuk melukis...
ting tong..
dia berlari anak untuk membuka pintu..
"eh sung cheol.. kau buat apa datang sini? pagi-pagi dah datang rumah aku ..apahal?"-AERIN
"alamak kau ni... salah ke aku datang.. kalau yer pon bagilah aku masuk.."-sung cheol.
aerin menjemput sung cheol masuk..
dia sambung melukis...
"aerin kau lukis apa?aku nak tengok.."sung cheol.
aerin menunjukkan lukisannya..
"apa maksud lukisan ni?"sung cheol
"ko nampak tak gambar macam orang tengah menangis"-AERIN
sung cheol memandang aerin ..
"ko akay ker aerin?"-SUNG CHEOL
"aku okay.."-AERIN..
aerin mengemaskan barang lukisannya..
"sung cheol, jom keluar.."
dia menarik tangan sung cheol dan menuju ke pintu
==============================================
aerin duduk di sebuah bangku bersama sung cheol..
"kau nampak sedih.. kenapa? ada masalah ker?"-SUNG CHEOL
aerin meletakkan kepalanya di bahu sung cheol...kemudian dia menangis.
"sebenarnya aku tak ok... aku mimpi jungkook tinggalkan aku.. adakah tu petanda s.coups?"- aerin
"taklah.. takpayah pikir sangat tu mimpi je.. mainan tidur ok.. aku ada dengan kau sampai bila-bila.. ok.. aku kan kawan baik kau... jungkook akan setia dengan kau.. percayalah cakap aku.."- SUNG CHEOL..
sung cheol mengesatkan air mata aerin...
"aku tak nak kebahagiaan aku hanya sementara.. cukuplah aku hilang mak dengan ayah aku.. ya tuhan dengarkanlah apa yang aku luahkan ni.. " getus hati aerin..
ok sorry part ni hambar.. author akan cuba buat yang terbaik....pls wait for another part..