útěk z domova do školy

4 0 0
                                    

Adrien:

tak a dnes musím do školy(utéct). a taky si najít jiné kamarády než je Chloe. Třeba ji tam potkám. no ale jestli ji chci potkat tak musím vstát z postele obléct se,ještě ranní higienu snídani a můžu jít. Tak jsem hotový teď jen jak odtud uteču.Hmm. Musím přemýšlet."já bych si dal ca...." no ovšem "Plaggu drápky"tak a teď jdu. (u školy) "plaggu drápků dost" detransformoval jsem se a šel do ředitelny. všechny holky okolo kterých jsem šel málem omdleli. já se jen usmál a šel dál. Najednou jsem do někoho narazil. Byla to Marinette."ahojky mari" nastavil jsem jí ruku aby jsem ji zvednul s vděkem mou ruku přijala a a usmála se a až když byla na nohách tak mi řekla "ahoj Adriene" "nevíš kde je ředitelna?" kouknul jsem na ni a usmál se."ano chceš tam zavést""ovšem že ano"tak jsme šli asi tak 3 minuty a pak jsem byl před dveřma ředitelny.zaklepal jsem a řekl Marinette jestli by šla se mnou. Ona jen kývla hlavou na náznak souhlasu.pak jsme tam byli u ředitele ještě asi tak 5-10 minut a pak jme šli do třídy.(tedy běželi protožě mělo za 2 minuty zvonit) přišli jsme jen tak  tak ja si sednul do první lavice před Marinette. Vedle mě byl nějaký kluk se slechátkama okolo krku měl tmavší pleť a bublifukzačal jsem se s ním konverzaci"ahoj já jsem Adrien.""ahoj já jsem Nino.""kolik ti je let?""17 a tobě?""taky"vyrušil nás zvonek. O hodině mě učitelka představila. A po hodině jsem šel za Marinette na chodbu"ahoj Mari díky že jsi  mě vzala do ředitelny. jinak bych tu ještě teď bloudil."marinett se na mě podívala a řekla"není zač jo a ještě ve čtvrtek jedeme na výlet se školou na dva až tři týdny do Itálie." řekla a já se jen nevině usmál a řekl " pojedu tam a moc rád a pokolika jsou pokoje?""po 4. tak jsem si říkala jestli by jsi nebyl ty,já,Nino a Alya to je tam ta holka je to moje bff."ano! ja s ní v pokoji."to bych moc rád"" tak fajn ale už bude zvonit. tak by jsme měli jít do třídy."


to je pro tuto kapitolu vše.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 29, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

adrienetteWhere stories live. Discover now