Za top 5 serija pokusala sam izdvojiti one koje sam najmanje pominjala na mom prvom profilu ImePrezimee a i da to ne budu uobičajene serije kao što su Teen Wolf,Vampirski dnevnici i slično.
-Castle
Castle je serija koju moram ponoviti po stoti put.Serija prati pisca bestselera Risharda Castlea koji zbog svog prijateljstva sa gradonačelnikom počne pratiti detektivku Kate Backett kako bi dobio inspiraciju za nove knjige jer je svog poznatog junaka Dereka Sotrma u zadnjoj knjizi ubio.Serija pored ubistava i riješenja istih prati i život Richarda,njegovu obitelj i ljubavni život.
-Timeless
Ovo je serija za sve nas koji volimo historiju.Serija prati pilota odnosno fizičara,djevojku koja se bavi historijom i bivšeg vojnika koji zajedno putuju kroz vrijeme odnosno u prošlost i spašavaju je da je Flyn ne promjeni.
-Shooter
Shooter je serija koja je bazirana na istoimenom filmu.Prati bijeg bivšeg marinca kojeg je vlada unajmila da sazna odakle je moguće da će pucati u predsjednika.Ali sve to je bio način da oni njemu smjeste to ubojstvo.Serija prati njegov bijeg,snalaženje i slično.
-Quantico
To je serija slična Shooteru,ali riječ je o Alex Perish koja dolazi na FBI akademiju u Quantico.Serija je puna flashbackova ali bazira se na tome da je neko smjestio bombu i podvalio taj teroristički napad Alex.Uhapse je međutim ona bježi i pokušava saznati ko je to uradio kako bi dokazala svoju nevinost.
-Supernatural
Serija koja se mnogo razlikuje od prethodnih koje sam navela jer je riječ o natprirodnim bićima.Odnosno majku dva brata ubije neko natprirodno biće i njihov otac zatim kreće u lov.Međutim on nestaje pa se Dean mora obratiti svom bratu Samu za pomoć.Serija prati njihova putovanja i lov na natprirodna bića.
YOU ARE READING
TOP 5
RandomI'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. Marilyn Monroe