Šī bija vēla, samākusies pēcskolas diena. Viņas papēži asi sitās pret marmora kāpnēm. Te viņa pagriezās pa labi, tad pa kreisi un nonāca savā istabā. Nometusi savu Valentino somu gultas stūrī, viņa atlaidās krēslā un izņēma no matiem sprādzi gluži kā kroni. Minūti paskatījusies uz sevi spogulī, viņa izaicinoši apsēdās uz durvju pusi un kādu gaidīja.
Istabā ieskrēja jauna meitene pieglaustā copē un baltās drānās.
-atvainojiet Polārzvaignes kundze, jūsu tēja- piecas lapiņas piparmētras no Brazīlijas, divas pilītes alvejas ekstrakta un tējkarote cukura.
-2 minūtes. Jau atkal..- Polārzvaigzne strauji noteica un izbolīja acis.
-piedodiet man. Tas tā vairs neatkārtosies. - Meitene aši izspraucās pa durvju spraugu un gandrīz vai nometa paplāti.
Nevēlos melot ka esmu kundze jo tomēr man ir tikai 16 gadi, man vienkārši patīk kad mani tā uzrunā.
Pa durvju spraugu kāds nemitīgi ar savu degunu centās tikt manā istabā. Tas bija mans suns Jupiters. Melns labradors ar zīda cienīgu spīdīgu spalvu. Jupiteram ik pa laikam bija jāievēro īpaša olu diēta lai uzlabotu kažoka izskatu. Nav jau tā ka mūsu mājas visi vārdi ir saistīti ar zvaigznēm. Tēvs ar māti manu vārdu iedvesmojās no zvaigžņu kartes kā arī arī es Jupitera. Neapšaubāmi, Polārzvaigzne izceļas ar savu skaistumu un grāciju.
Tuvākie draugi mani sauc vienkārši par Zvaigzni, kā saīsinājumu.Šobrīd mācos Lavanderas ģimnāzijā kura, teiksim tā, ir paredzēta "bagāto vecāku bērniem." Kvartālu tālāk atrodas Hilkingas vidusskola kura īpaši ar neko neizceļas. Mūsu skolas labi pazīst viena otru, jo reizi mēnesī mūsu skolas stadionā noteik mazās sacensības futbolā un citos sporta veidos, un reizi gadā olimpiskais skolu kauss. Tāpat katru otro piektdienu starp abām skolām tiek rīkotas ballītes pie dažādiem cilvēkiem kuras tiek bieži apmeklētas. Pārsvarā šo ballīšu ideja ir satuvināties abām skolām ar alkohola un marihuānas palīdzību. Ja tu esi no Hilkingas un bieži apmeklē šāda veida pasākumus, tad tev ir iespēja tikt kādā ekskluzīvākā ballītē pie kāda no Lavanderas. Pārsvarā tiem, kas no Lavanderas rīko šīs te ballītes ir mājas ar baseiniem un golfa laukumiem, tādēļ arī tā ir tik ekskluzīva iespēja kādam no Hilkingas. Tā lūk šīs ballītes notiek otro gadu pēc kārtas. Neteikšu, ka ideja ir slikta, jo šobrīd pazīstu teju pusi Hilkingas skolas.
Arī šo piektien bija paredzēta ballīte pie kāda puiša no mūsu skolas, taču man vispār nav garastāvokļa ballītēm, tostarp man piektdien ir paredzēta tikšanās ar sen neredzētu draudzeni no Austrijas. Tā nu es sēdēju bezjēdzīgi blenžot uz Jupiteru līdz pie manis ienāca kalpone sakot, ka jāiet ēst, jo tēvs šodien vēlējās agrāk vakariņot lai varētu izrunāt šādas tādas lietas.
Papēžus nomainīju uz pūkainām Chanel trušādas čībām un devos lejā. No tēva kabineta varēja dzirdēt ka viņš sarunājās pa telefonu, tapēc viņu nemaz negaidot pievienojos mammai pie vakariņu galda.
YOU ARE READING
Polārzvaigzne
Romance(16+) Iedomīga un augstprātīga- daži no vārdiem kurus raksturojot mani izmanto citi cilvēki. Tādu personību es pati sev neizveidoju- to pieprasa manas "smalkās" dzīves apstākļi. Dzīvē vienmēr viss gājis kā parasti- intrigas skolā, lielais pielūdzēju...