Chapter 2

160 18 1
                                    

Mamma liekot sev grieķu salātus paskatījās uz mani un tad uz manu šķīvi.
-liec kaut ko. Tu jau zini, ka tēva telefona sarunas var ieilgt uz kādu laiku.
Nepagāja ne desmit minūtes un tēvs diezgan pacilātā noskaņojumā pievienojās mums pie vakariņu galda. Nākot uz virtuvi viņš gandrīz paklupa aiz iRobota un pats pasmējās. Tik labā garastāvoklī redzēt tēvu bija liels retums un tas mani vēl vairāk ieinteriģēja par ko viņš vēlējās parunāt.
-sveika Zvaigznīt. Kā pa skolu? - tēvs jautāja mutē bāžot steika gabalu.
-kā parasti. Par ko tu vēlējies runāt? - ātri novērsos no tēmas, jo skolā negāja nemaz tik labi.
-vēlējos pateikt ka tevi kopā ar Jupiteru atstāšu nedēļas nogalē pie vecmammas Hertas. - viņš samāksloti pasmaidīja zinot, ka tas ir tieši tas, ko es vēlos vismazāk.
-ko, kāpēc?
- no piektdienas vakaram līdz svētdienai notiks bankets mūsu mājās. Ieradīsies ļoti svarīgi klienti no dažādām valstīm. Mums, meitiņ, tas ir ļoti svarīgi, jo iespējams, ka tieši šajā nedēļas nogalē mums izdosies parakstīt mūsu karjerā veiksmīgāko līgumu.
-bet, es...
-nekādu bet. Hertas tante ļoti priecājās ka tu pie viņas brauksi.
-tēti, es tiekos ar Sidniju no Austrijas! Kāda ome, kāds bankets? - nesaprašanā sāku kliegt, pat Jupitera ausis saka grozīties uz visām debespusēm.
-Sidnija var braukt ar tevi pie Hertas. Tev ir labāki varianti?
Paņēmu telefonu un sāku Sidnijai stāstīt par stulbo situāciju, taču beigās ko atcerējos.
-man ir variants. Kāds puisis no mūsu skolas rīko šo piektdien ballīti, mēs varētu kopā ar Sidniju aiziet un  pavadīt laiku. Ko saki..? - nedroši jautāju vecākiem.
-un kur, tavuprāt, mēs liksim Jupiteru? Vairākiem kungiem no banketa ir alerģija no suņiem vai arī tie vienkārši baidās sasmērēt savu Boss uzvalku ar suņa spalvu.
-es varu Jupiteru aizvest pie Hertas un svētdien paņemt. Viņai tāpat nav ko darīt un vismaz kāds patrenkās viņas kaķus.
-labi, norunāts. - tēvs domīgi noteica - un lūdzu bez alkohola, zāles un visa pārējā, savādāk varēsi sēdēt mājās visu atlikušo skolas gadu!
Daudz nedomājot piekritu, ātri apēdu pēdējo lapu no salātu bļodas un aizsteidzos uz istabu.
Sidnijai pastāstīju par to ko mēs darīsim brīvdienās un viņa mierīga piekrita, jo viņai tā pat nav ko citu darīt.
Atlika tikai uzrakstīt pāris meitenēm no mūsu skolas lai uzzinātu pie kā ballīte notiks. Noskaidroju, ka ballīte notiks pie kāda puiša kurš ir jauns mūsu skolā, tostarp viņa tēvs ir baņķieris, tātad- māja būs iespaidīga.
Ieslēdzu fonā mūziku, uzvilku savu Victoria Secret naktskreklu, uzsmērēju uz sejas savu jūras zāļu krēmu un devos gulēt, jo rīt man būs jāgatavojas vakaram.

PolārzvaigzneМесто, где живут истории. Откройте их для себя