-Doua directionere nebune-

130 5 1
                                    

Eu sunt Diana.Dar prietenii imi spun Duck.Adica rata, pentru ca beau foarte multa apa. M-am mutat in noul meu apartent in Londra visavi de cea mai buna prietena a mea Emma.Sau cum ii spun eu Emm.Eu am 18 ani, iar Em 19.Ea este mai mare decat mine doar cu patru luni.Inca nu a implinit 19, dar o sa ii faca maine.In fine...

Habar nu am ce ar trebui sa ii cumpar.Chiar nu stiu.Adica o cunosc de cand eram mici...Practic ea  este sora mea.Inca nu am nicio idee asa ca imi deschid laptop-ul sa caut ceva inspiratie pe net.Am intrat pe T.P.U., pregatita sa pun o intrebare despre ce ar trebui sa ii cumpar, cand n fata imi apare o reclama.Au bilete la concertul celor de la One direction la reduceri...Hmmm, asta suna mai bine decat nimic!Cumpar online, bineinteles doua bilete dupa care inchd laptopul.Maine vor sosi cele doua boilete.Unul pentru ea si unul pentru...ei bine, cine vrea ea.Ma duc in camera obosita si incerc sa adorm.Sunt obosita RAAAU.....

-----------------------------------

Heyy!Aceasta este introducerea cartii deci de aceea este asa scurta.Capitolele vor fi mai lungi si interesante.Scuze pentru greseli

..am scris pe telefon deci...in fine.Am vrut sa va spun ca ideea este a mea.Nu am copiat-o de la  nimeni!

PS...Emma este cea blonda din poza, iar Duck este cea cu par saten. Love ya...Bye

Two directional madUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum