Constatare

110 18 26
                                    


Salut, vă scriu din nou după multă inactivitate pe Wattpad. (Văd că s-au cam schimbat lucrurile pe aici.)

Tocmai de aceea aștern aici niște gânduri pe care nu vreau să le pierd în neant la ora 23.

Poate mi se pare mie, dar am impresia ca Wattpad se duce de râpă destul de rău.

Intru, vreau să mă apuc să citesc ceva, dau numai de „cărți" scrise minunat și demne de aplauze, ce mă fac mai degrabă să vreau să ies la fel de repede cum am intrat. Serios acum, vă întreb pe voi, s-au înmulțit acele specimene care „scriu" +18 dar de fapt nu au mai mult de 12 ani?

Și nu mă refer doar la acest gen, mi se pare că mai toate sunt acaparate, iar majoritatea „autorilor" nici măcar nu vor să se perfecționeze sau să aducă o schimbare.

Din simplul respect pentru această interfață prin prisma căreia poți scrie și citit gratuit, nu cred că e greu să respecți niște reguli simple de gramatică și ortografie a limbii române. Măcar decent scris să fie.

Există libertate de exprimare aici, dar măcar să ne respectăm între noi. Acum doi-trei ani când am avut pentru prima dată contact cu această platformă nu era chiar așa. Posibil să mă înșel, totuși.

Nici eu n-am avut cărți prea decente, după o lungă perioadă de timp am rearuncat o privire asupra lor și am luat hotărârea de a le anula publicarea.

Și de multe ori v-am lăsat cu ochii în soare, nici nu m-am întors, de fapt nici nu cred că mă voi întoarce în viitorul apropiat la „acea activitate" de acum un an și ceva. Regret. Știu că nu mi se simte lipsa pe-aici, ba chiar m-am bucurat să observ de-alungul timpului alți miraculeri care chiar fac o treabă demnă de toate laudele. Îi respect. Legat de mine... Cu părere de rău, nu prea mai simt să scriu. Sincer, nu mi-am dezinstalat aplicația doar din cauza unei cărți pe care o am în bibliotecă și la care aștept noi capitole.

Nu știu... E doar părerea mea greșită, sau Wattpad-ul s-a schimbat chiar într-atât de tare de ceva timp?

Well, cam acestea au fost relatările mele de la ora asta târzie. Ne mai scriem. Cândva.

Cine mă caută, mă poate găsi mai ușor pe Discord decât aici.

Seară bună!

Miraculous FAN CLUB ROUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum