Perspectiva naratorului
Va mai amintiti de Justin si Lizzie ? Ei sunt doi tineri care s-au indragostit si au avut o relatie. Din pacate nu una foarte buna. Viata lor nu a fost roz. Au avut multe certuri,conflicte si chiar si cateva incercari de a se sinucide. De ce ? Pentru ca se iubeau si nu suportau sa fie certati. Cu toate astea au ramas impreuna. Au vazut ca iubirea lor este de neoprit si nu au incetat sa lupte pentru fericirea lor. Se iubeau mult si isi demonstrau asta zilnic. Dovada iubirii lor au fost cei doi gemeni pe care urma sa-i nasca Lizzie. Din pacate insa unul din ei a murit si doar unul a fost salvat. Justin a fost distrus de moartea micutului lui si a suferit mult. Insa cineva i-a deschis ochii si a realizat ca distrugandu-se singur din cauza mortii unuia dintre copii,il parasea pe celalalt. A renuntat la depresie de dragul lui Jerry,asa cum l-au numit ei. Va intrebati de ce ? Hai sa aflam.
Perspectiva lui Justin
A trecut un an de cand Mike a fost inmormantat. Nici acum nu pot uita zambetul lui atunci cand si-a vazut mama,vizitele lui infricosatoare si cuvintele rostite de el. Din fericire am ramas cu Jerry. Este cel mai adorabil baietel pe care l-am vazut. Are deja un an. De cand s-a nascut mi-am petrecut mult timp impreuna cu el. Cred ca Lizzie e geloasa,dar stie ca o iubesc enorm. Totusi e ciudat cum de Jerry si-a capatat acest nume. Imi amintesc ca...
Flashback
Popa: Se boteaza robul lui Dumnezeu.. cum il cheama pe baiat ?
Lizz: Justin treci aici!
Eu: Ce e scumpo ?
Lizz: Nu am decis cum sa-l cheme be baiat.
Eu: Aoleu!
Lizz: Mickael ?
Eu: Nu.
Lizz: Jerry!
Popa: Bine. Se boteaza robul lui Dumnezeu Jerry Bieber...
Endflashback
Si asa a luat nastere Jerry Bieber. Sper ca nu va afla ca asa se numeste si instrumentul care l-a creat. In fine. Ne-am mutat in alta casa ceva mai mare ca cealalta. Are etaj si piscina,dar nu are 8 camere ci 12. Amber a nascut si ea o fetita superba. Saptamana viitoare va implini un an. Ashley are tot o fetita,dar are doar doua luni. Eu sunt cel mai smecher ca am baiat. Pacat ca nu i-am putut avea pe amandoi. Mi-as fi dorit sa-i vad crescand impreuna. Chiar daca facem altul nu o sa-l uitam pe Mike. Si nu spun asta doar pentru ca avem poza lui inramata pe perete,spun asta pentru ca un parinte nu-si uita niciodata copilul. Si iata-ma in bucatarie sorbind din ceasca de cafea. E dimineata si trebuie sa plec la studio. Lizz doarme si Jerry probabil s-a trezit dar e cuminte si nu face galagie. Uite-l si pe desteptul de Ryan.
R: Hey bro!
Eu: Neata.
R: Ce nu ai somn ?
Eu: Eu sunt cantaret bro. Ai uitat ? Am treaba la studio.
R: Asa e. Scuze bro dar Anais a plans toata noaptea.
Eu: Saracutul de tine.
R: Da stiu. E asa o enervanta.
Eu: Sa nu mai spui asta niciodata. Mama ta nu te-a facut enervant cand erai mic si faceai pe tine. Nesimtitule.
R: Tampitule.
Eu: Dami-ai limbi in ceasca.
R: Ce ma? ha ha ha
Eu: Ce ai auzit.
R: In ceasca auzi ha ha
Eu: Ce sa zic daca nu sunt fata ?
R: Ha ha
CITEȘTI
Worst or wonder life ? JB fan fiction (part 2)
FanfictionPovestea continuă. Finalul se apropie.