9. Sınıfın Ilk Gunu

65 1 1
                                    

Kapıdan içeriye en yakın arkadasimla girdik. Artık biz de birer TSI-North öğrencisiydik. Emily -en yakın arkadaşım- 9. sınıf koridorunun batıda olduğunu söyledi ve bati tarafina doğru yürümeye başladık.

Koridordayken herkes bize bakiyordu. Şunu söylemem gerekir ki gayet kibirli ve kendini beğenmiş biriyimdir ve o gün Emilye eğilip "Okulun en çıtır iki kızı okula gelince işte böyle olur!" dedim ve birlikte gülmeye başladık.  Ders programımı çoktan almıştım.

Dolaplarimizi buldugumuzda her zamanki gibi yanyana olmasına sasirmadik.

Emily'yle ders programimiz aynıydı ki bunda biraz bizim payimiz olabilir. Okula kayıt yaptirmaya gittigimizde programimizi kendimiz ayarlamistik.

Ders orkestraydı ve ilk gün olduğu için okul ajandasindaki TSI-NORTH kurallarını okuyorduk. Daha sıkıcı bir etkinlik olamazdı.

Birden Müdür Fisher'ın sesi duyuru aletlerinden gelmeye başladı ve adlarimizi anons etti.

Emily ile birbirimize baktık ve gülümsedik ne olduğunu biliyorduk. Ortaokulda okulun ponpon kız takimindaydik ve biliyorum ponpon kız diyince pek hoş gelmiyor biz buna cheerleader  deriz.

Bu anons geldiği anda da yeniden lisede de cheerleader olduğumuzu biliyorduk.

Müdürün odasına gittik ve diger kızlar da gelmişti.

Müdür: Hepiniz hoş geldiniz biliyorsunux ki sizleri lisemizin yeni cheerleaderlari olmanız için cagirdim olmak istemeyen varsa lutfen mazeretini su anda aciklasin.

Kimsenin mazereti olmadığını düşünüyordum ki ortaokulda nefret ettiğim kizlardan biri olan Anna:
Ben olamayacağım çünkü geçen yıl  notlarım düşüktü ailem olmamı istemiyor.

Anna geçen yıl kendini bir şey zannederdi.Bana karşı gelmeye curret eden az sayıdaki topluluğu ayartan kişiydi. Tabiki onları dislayarak bu sorunu çözmüştüm. Kimse bana karşı gelemezdi bunu kabul edemezdim.

Ve bu yıl onun takımda olmak istememe nedenlerinden biri de bence buydu her neyse ezik işte. Ona "Gerçekten notların düşük müydü yoksa tırsık bir ezik olmaya devam mı ediyorsun? "  diye fisildadim Müdür duysa kızardı ve sonra Anna odadan çıktı.

Müdür hepimize üzerinde TSI-NORTH Cheerleading  yazan ceketlerimizi verdi ve uzerlerine bir baskıyla adlarimizi yazdı. Adımı çok severim ve bu tip ceketlerde olmasina bayılırım.  Bella Stan gayet hoşuma gidiyor.

Ve asıl konuya gelelim müdür kimlerin baş cheerleader olmaya aday olduğunu sordu. Tabiki ben olacaktım baska bir secenek bile görmüyordum. Elim havadaydi ve sağımdaki birinin de elinin havada olduğunu fark ettim. Tanrım bu Anna'dan kurtulsam bile onun kuyruğundan kurtulamiyordum. Anna'nin en yakın arkadaşı Cynthia.

Müdür oylama yapmamizi soyledi ve konuşma yapmak için hak tanıdı.

Konuşmam kısa ve özdü.
Beni seçeceğinizi biliyorum.

Çok kısa ama herkesin mesaji aldığından emindim. Insanlarin sizden biraz korkmasi iyi bir şey.

Cynthia tabiki uzun uzun başkan olursa neler yapacağını anlatti.

Oylama bittiginde hiç sasirmamistim:

9 OY : Bella     1 OY: Cynthia

O bir oyda kendi oyu işte.

Böylece baş cheerleader oldum. Ve gunumun devami normal sıkıcı seylerdi işte.  Hayatımın gayet normal devam edecegini düşünüyordum taki hayatımın tam anlamıyla değiştiği güne kadar.

Umarım bu bölümü begenmissinizdir. Bana gore Bella'nın kötü ve gizemli kişiliği onun daha ilgi çekici olmasını sağlıyor.Bakalim Bella neler yaşayacak. 

Yazim hatalarim var bunun için özür dilerim telefondan yazıyorum.

Yeni bölüm icin tam tarih vermiyorum boş olduğum zamanlarda yaziyorum ama en gec yarın gelir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DeğişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin