Κεφάλαιο 1

18 5 10
                                    

ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΣΤΟ ΤΈΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΊΟΥ ΓΙΑ ΤΟ #TEAMMPOUI!!!!





Μ(αμα) :Ρε αγάπη μου ξυπνα! Δεν γίνεται να σε πάω εγώ πάλι σχολείο! Θα χασεις το πούλμαν. Έλα Ρε μωράκι μου ξυπνα σε παρακαλώ. Έχω πρώτη ώρα μάθημα και θα αργήσω και εγώ στο σχολείο, φώναξε η μαμά μ και με έριξε με ευκολία κάτω από το κρεβάτι.

Όπως καταλάβατε η μάνα μ είναι πολύ δυνατη γιατί είναι γυμναστρια σε δημοτικό σχολείο και μου αυτό μου κάνει ζωή ΚΌΛΑΣΗ 😭.

Ε(λπιδα) : ΡΕ Μαμά ΓΑΜΩΤΟ ΜΗΝ ΜΕ ΡΊΧΝΕΙΣ ΣΥΝΈΧΕΙΑ!! ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΕΙΣ ΤΌΣΟ ΕΎΚΟΛΑ ΈΝΑ ΤΌΣΟ ΩΡΑΊΟ ΣΥΝΑΊΣΘΗΜΑ! ΤΟΝ Υ Π Ν Ο!!

Με σήκωσε και με πήρε αγκαλιά. Με κατέβασε από τις σκάλες αγκαλιά (αρχίζει και με φοβίζει αυτή η γυναίκα..) μου έβαλε το γάλα μου και έφυγε για το σχολείο της.

Πήγα μπουσουλωντας στο δωματιο μου και έβαλα ένα μαύρο τζιν με μια Μπορντό μπλούζα μαζί με μια μαύρη ζακέτα. Κατεβαίνω κάτω φιλαω τον μπαμπά μου και την γιαγιά μου παίρνω το κανονακι (όργανο που παιζω) τα κλειδιά μου και φεύγω για το πούλμαν.

Ναι η γιαγιά μου μένει μαζί μας γιατί έχει αλτς χαιμερ κι δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα μόνη της. Την λατρεύω και δεν θέλω να αφήνω μόνη της στο σπίτι μην μας πάθει τίποτα η γυναίκα 89 χρονών (true story)

Φτάνω στην στάση και λέω καλημέρα στα παιδια

Κ(ωστας) : Ρε ελπίδα μου γιατί πας σαν μεθυσμενο? Πάλι η μάνα σ σε ξύπνησε?

Ε:Κορροιδευεις? 😒

Κ: εγώ? ΠΌΤΕ!

Ι(ωαννα): καλημέρα αγάπη μου τι κάνεις?

Ε: Εεε μια χαρά. Μόνο έχω έναν πόνο στην μέση, είπα και γέλασε και μ έκανε μασαζάκι.

Πόσο λατρεύω το μασάζ της και γενικώς την Ιωάννα. Είναι μια από τις φίλες δεν χάσω ποτέ από την ζωή μου. Κολλητες δεν θέλω γιατί δενομαι και μετά απομονονωμαι (όπως και αν λέγεται)

Επιτέλους ήρθε το πούλμαν! Ο οδηγός του πούλμαν με στραβοκοιταει και με χίλια ζόρια πατάει το κουμπί για να ανοίξει την αποθήκη να βάλω το όργανο μου στην αποθήκη.

Μπαίνω στο πούλμαν και κάθομαι γαλαρια μαζί με τον Κώστα την ιωαννα και την Σοφία.

Σ:ΠΟΥ ΣΑΙ ΡΕ ΤΡΕΛΙ ΜΟΥ!

Ε: ΈΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ! Πως και τόσο ενθουσιασμενη? Κανονικά τώρα θα ήσουν ξαπλωμενη στην μισή γαλαρια και θα κοιμοσουν.

Σ:τπτ μωρέ απλά έρχονται σήμερα καινούρια παιδιά! Λες... Να μας φέξει κανένας?, μου λέει και με σκουνταει

Κ: γιατί εμείς δεν σου κάνουμε?

Ο Κώστας και όλα τα άλλα αγόρια της παρέας μας είναι πολύ γλυκά. ΤΑ ΛΑΤΡΕΎΩ! Είναι σαν τα μικρά μ αδερφάκι και με προσέχουν πάρα πολύ. Και καθόλου γυναικαδες ας το σημειώσουμε!

Ι:Ωπα κάποιος ζηλεύει?

Κ:σσσσσστ

Φτάνουμε επιτέλους σχολείο. Εκεί μας περιμένει όλη η παρέα. Ντάξει είμαι από τα κορίτσια που έχουν φίλους και με αγαπάνε τα παιδιά, χωρίς παρεξήγηση... Αφού αγκαλιαστηκαμε όλοι αγόρια κοριτσια μπήκαμε στην τάξη.

Πρώτη ώρα μαθηματικά. Τα λατρεύω αλλά ο καθηγητής είναι για τον πουτσο. Λέει ότι όλες οι γυναίκες είναι ίδιες μας βρίζει συνέχεια και τον διευθυντή.  Αλλά μπροστά του κάνει κοκοκοκο

Καθηγ: σκασμενα βγάλτε μια κόλλα χαρτί να γράψετε το επόμενο μάθημα.  Το ξέρω ότι δεν το έχουμε κάνει αλλά θέλω να δω πως δουλεύει ο εγκέφαλος αν υπάρχει...(και τώρα αρχίζει το κλαψουριμα) Έλεος εδώ που έμπλεξα!  Με σας που με κοιτάτε σαν να είπα κάτι έξω πραγματικό και τον κωλο διευθυντής που μου κάνει παρατηρήσεις για τα διαγώνισματα που βάζω.  ΌΧΙ ΚΥΡΙΟΣ! ΑΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΒΆΛΩ ΤΑ ΠΈΝΤΕ ΕΠΌΜΕΝΑ ΘΑ ΤΑ ΒΆΛΩ!

ΤΙ?? ΤΙ ΛΕΣ ΜΩΡΈ ΜΠΑΓΛΑΜΑ?  ΕΔΏ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΘΑ ΞΈΡΩ ΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ?!?!

Ευτυχώς χτυπάει η πόρτα και μπαίνει ο διευθυντής. Ο καθηγητής σηκώνεται όρθιος και πάει κοντά στον διευθυντή.

Καθηγ: γειά σας κυριε διευθυντα.  Τι καλός οιωνος!

Τον κοιτάει με ύφος απαξιωτικο και κάνει νευμα σε κάποιον έξω από την πόρτα να μπει μέσα.

Μπαίνει ΕΝΑΣ ΆΓΓΕΛΟΣ!!  ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΟΎΚΛΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΌ?!?!?!
ΑΠΌ ΠΟΥ ΡΤΕ ΤΟΎΤΟ ΤΟ ΠΛΆΣΜΑ?!

Ειπε το αγόρι γειά με ένα στραβό ζεστό χαμόγελο.  Ξυνει τον σβέρκο του και κοιτάει την Ιωάννα.  Τρέχει προς αυτή και κάθεται μαζί της.  Τον αγκαλιάζει και της δίνει ένα φιλι στο μάγουλο. ΑΑΑΑ ΙΩΆΝΝΑ ΜΗΝ Μ ΤΟ ΚΆΝΕΙΣ ΑΥΤΌΟΟ😭ΚΑΙ ΑΠΌ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΩ ΤΠΤ ΓΙΑ ΑΥΤΌΝ?? ΓΙΑΤΊ ΝΑ ΤΗΝ ΦΙΛΗΣΕΙ?...

ΑΛΛΆ ΓΤ ΝΑ ΜΗΝ ΞΈΡΩ ΤΊΠΟΤΑ?

______________________________________

ΧΕΥ!!! Είμαι Πολύ συγκινημενη γιατί αυτό είναι το πρώτο κεφάλαιο στο πρώτο μ βιβλιο!!!

Πείτε μ αν αξίζει να την συνεχισω❤️
Εγω έχω ενθουσιαστεί!!!

Μέσα από αυτή την κοπέλα και την ιστορία θα μάθετε εμένα... Στην αρχή τουλάχιστον.

Τεσπαααα

ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί φίλησε την ΙΩΆΝΝΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙ?????

-η Αθανασια μετά από ταξίδι στην Βαρκελώνη φτιάχνοντας την βαλίτσα...

ΕΠΊΣΗΣ!  ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΊΣΩ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΏΣΩ ΑΥΤΌ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΆΦΩ!

#TEAMMPOUI

ΑΝΤΕ ΜΠΟΥΙ❤️❤️❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 31, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Όνειρο ήταν... Where stories live. Discover now