three

4.9K 510 132
                                    

Pinkjin:
Bir şey soracağım.

Nmjnida:
İstediğini sorabilirsin.

Pinkjin:
Beni ilk ne zaman gördün?

Nmjnida:
Hmm...
Lise 1'in ortalarıydı. Sınıfım tarafından pek sevilmediğim için tek başıma takılıyor, bahçede ki çardaklarda oturup gözlerimi kapatıyordum.

Pinkjin:
Sonra?

Nmjnida:
Yine bir gün çardakta otururken bir ses duydum. Kahverengi saçlı, geniş omuzlu bir çocuk yanında ki kısa boylu ve soğuk görünümlü çocuğa son çıkan Mario oyuncağının kırıldığını ve aynısını nereden bulacağını bilmediğini söylüyor bu yüzden de ağlıyordu.

Pinkjin:
Ah benim kıymetli Mariom..
Neyse.
Sen devam et.

Nmjnida:
O an gözüme o kadar masum ve tatlı geldi ki ona yardım etmek istedim. Saatlerce araştırdım ve çocuğun istediği oyuncağı buldum. Oyuncağı aldıktan sonra hediye paketine sararak üzerine not yapıştırdım.

Pinkjin:
"Kırdığın buydu galiba. Umarım yüzünde minikte olsa bir gülümseme oluşturabilmişimdir.."

Nmjnida:
....
Okulda zaman kolladım ve çocuğun sınıfında olmadığı bir an hediyeyi bırakarak hızlıca çıktım. Sonra da bir köşeye geçip onu beklemeye başladım. Sınıfa geldiğinde masasında gördüğü şeyle şaşırış anını unutamam. Hele paketi açtığında ki o gülümsemesi... beni benden almıştı. İşte o an demiştim. Ben çok fena aşık olacağım diye..

Pinkjin:
Demek o sendin. Kim olduğunu o kadar merak etmiştim ki o zaman, bir hafta boyunca seni aradımıştım. Teşekkür etmek için. Ama bulamamıştım.

Nmjnida:
Ben hep oradaydım Jin..
Sadece sen görmedin..

UYKUĞĞĞĞĞ LSLDDL

Ya! Kim Seokjin! // NamjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin