Im stupid

114 3 1
                                    

                     *Jutro*

               //Lena's P.O.V//

Otvorila sam kapke,okrenula sam se na drugu stranu i vidjela Justina kako spava. Plan je uspio. Pa evo da vam kažem plan mi je bio odvući Justina u krevet i onda ga kasnije oteti. Njegov tata je prokleto bogat.

Primjetila sam da se probudio i obgrlio me. Nečujno sam otvorila ladicu i iz nje izvadila pištolj.

Justin:Jutro,mala.

Ja: Jutro!*rekla sam te se okrenula prema njemu upirući pištolj u njega.

Justin : koji ?

Ja: ako želiš izvući živu glavu, začepi.

Ustala sam i obukla se,idalje sam držala pištolj uperen u Justina. Gledao me nekako tužno.

Uzela sam mobitel i nazvala Jasona.

Jason:hallo

Ja:Jason, misija izvršena.

Jason: bravo mala,za pet minuta sam tu.

Rekao je i prekinuo.

Ja:ustani i obuci se. Kada završiš. Siđi dole. * rekla sam i izašla iz sobe.  *

              //Justin's P.O.V//

Kako sam mogao biti tako glup.

To je sigurno zbog tate. Jako je bogat. A ja sam se zaljubio u nju pff degena.

Obukao sam se i sišao dolje.

Tamo je stajala Lena i neki lik,predpostavljam taj Jason. Pogledali su na mene. Jason je imao otprilike 35.  God.

Jason: dolazi mali.

Došao sam do njega. Gurnuo me prema vratima i krenuo zamnom.

Jason: ajde Lena.

Izašla je za nama. Kada smo izašli ušli smo u neki kombi.

Jason: Lena sjedi s njim nazad. Kimnula je glavom. Ušli smo nazad u kombi( ak me kontate )

Sjeo sam,Lena je odmah do mene. Jason je upalio kombi i krenuli smo Bog zna gdje. :/

                     //Lena's P.O.V//

Justin cijelo vrijeme zuri u mene. Kad smo bili na pola puta do Jasonove kuće. Skrenuo je meni nepoznatim putem.

Ja: Jason ...

Jason: začepi!* uzeo je pištolj i usmjerio ga na mene.

Ja:proklet bio,gade!

Nasmijao se zlobno.

Cjelo vrjeme je gledao u mene pa nisam mogla uzeti pištolj.

Zamalo se zabio u kamion pa se posvetio cesti,u međuvremenu sam uzela pištolj koji je bio sazada u hlačama.

Uperila sam pištolj u njega.

Ja:stani!

Jason:nemaš muda,mala.

Pucala sam mu u nogu.

Ja:stani!

Stao je gurnula sam Justina da izađe. Jason je zaključao kombi. 

Jason: a ne,ne on nigdje ne ide.

Justin me pogledo.

Ja: boli me kurac hoću ja izać.

Jason: odi na drugu stranu.

Pogledo je prema dr strani ceste i vidio da auta ne staju.

Otključao je auto,uperio pištolj i rekao Justinu da izađe kako bi i ja mogla. Justin je izašao. Bilo mi ga žao ostavit,pa sam neočekivano zatvorila vrata.

Tebi čuvam zadnji ples!Where stories live. Discover now