#64. Test om te weten of hij je echt leuk vindt!
Beantwoordt de vragen (in de commentaar als je wilt) en kom er achter. Antwoordt met 'ja' of 'nee'.
1. Hebben jullie contact via social media?
2. Hebben jullie contact in real life?
3. Hebben jullie vaak oogcontact?
4. Raakt hij je aan tijdens gesprekken?
5. Plaagt hij je vaak?
6. Zoekt hij vaak contact met je? (Of moet het altijd van jouw kant komen)?
7. Bedenkt hij steeds een manier om met je in contact te komen?
8. Stelt hij je veel vragen?
9. Vergeet hij vaak de tijd?
10. Kijkt hij weinig op zijn telefoon als hij bij jou in de buurt is?
11. Geeft hij veel complimentjes?
12. Vindt hij alles wat je vertelt overdreven interessant?
13. Bekijkt hij je vaak (van top tot teen?)?
14. Probeert hij indruk op je te maken?
15. Gedraagt hij zich anders wanneer jij in zijn buurt bent?
16. Vinden jullie "toevallig" veel dezelfde dingen leuk?
17. Leunt hij heel erg voorover als hij met je praat?
18. Is hij jaloers?
19. Wil hij alles van je weten?
20. Wil hij alles voor je oplossen?
21. Stelt hij het moment van afscheid nemen/ gedag zeggen zo lang mogelijk uit?
22. Komt hij dichtbij?
23. Zit hij constant aan zichzelf (haar, shirt, ect.) als hij met je praat.
24. Aapt hij je na (wanneer jij je armen over elkaar slaat tijdens het praten doet hij dat ook bijv.)?
25. Heeft hij een supergeheugen en onthoudt hij alles dat je hem vertelt?
26. Is hij zenuwachtig in jouw buurt en vertelt hij allemaal onnozele dingen?
27. Flirt hij met je?
28. Zegt je gevoel dat hij je leuk vindt?
29. Draait hij zijn lichaam naar jouw toe als hij ergens op afstand zit of staat?
30. Zakken zijn kaken naar beneden als hij jouw ziet?Als je op twintig vragen of meer 'ja' hebt geantwoord vindt hij je leuk! Dus go for it!
Heb je meer dan tien keer 'nee' geantwoord? Waarschijnlijk vindt hij jou niet 'leuk-leuk', maar niet getreurd! Sommige jongens zijn uitzonderingen en zullen hun verliefdheid anders uiten dan het gedrag waar deze test op gebaseerd is. Hou hoop!Vinden jullie zulke testjes leuk? Xx me
JE LEEST
Boy talk
Teen FictionHeeei, leuk dat je een kijkje neemt bij mijn boek boy talk (voor meiden). In dit boek verzamel ik feiten over jongens, maar ook verhaaltjes, ervaringen, reacties en mijn mening ect. Dit boek is dus vooral bedoelt voor meiden, maar jongens mogen hier...