Aşkın Gölgesinde Bölüm 3

39 3 0
                                    

Erdem: hadi Gül,Görkem kalkın, Nisan sende gidiyoruz.
Gül:nereye der?
Erdem:sormayın hadi kalkın gidince görürsünüz.
Görkem: ben gelmesem işlerim var, biraz moralim de bozuk hiç havamda değilim.
Erdem:itiraz yok herkes geliyor hem bendensiniz der.
Kalkarlar Erdem'le giderler, Erdem onları bir restoranta öğle yemeğine götürür, otururlar. O sırada Erdemin telefonu çalar, cevap verir,dışına çıkar, restorantin nisan'da lavaboya gider o sırada Gül gene sorar?
Gül:Görkem neyin var senin ?cevapta vermedin soruma,
Görkem bir offf çekip ,
Görkem:Gül sana ne dememi bekliyorsun?
Gül:olanları var sende bir şeyler der.
Görkem öfkelenir o an, üzüntüsünden sesini aşırı yükselterek ,
Görkem:yok bir şey allah kahretsin yok bir şey neden anlamıyorsun Gül neden?
O an Gül cok üzülür, gözlerinden yaşlar akar kalkar ordan gitmek için bir kaç adım sonra Gül anında yere yığılır,bunu gören Görkem hemen koşar, Gül'ün yanına yanağından tokatlar,
Görkem Gül uyan lütfen ne olur ben ne yaptım allahım benim yüzümden oldu bunlar yardım edin, biri yardım etsin? lütfen
Bir kaç tokat daha atar Gül uyanmaz ve çok korkar o an Görkem dile gelir.
Görkem: Gülüm uyan lütfen ben sessiz ne yapaparim uyan lütfen beni sensiz bırakma der.
Görkem hemen Gül'ü kucagina alır.
Erdem: ne oldu Gül'e der,
Görkem:bilmiyorum ben onu hastahaneye götürüyorum der,
Bir taksi durdurur,hemen atlar,
Gorkem:en yakın hastaneye der.
O an Gül'ün bu hali onu çok üzer. dayamaz sarılır, Gül'e Görkem hıçkıra hıçkıra ağlar.
Görkem: Gülüm bırakma beni ben sensiz yapamam, sana nasıl seni sevdiğimi sana nasıl aşık olduğumu derdim.Allahım onu benden alma, lütfen! Gülüm olmadan yaşayamam ben...
O esnada Erdem, Nisanı alır, durumu izah eder. Hem hastaneye doğru giderler.
Görkem Gül'ü kucaklar, hastaneye girip yardım edin! lütfen biri yardım etsin der. hemen seydyeye alıp müşahade odasına alırlar. Gül'ü
Doktor muayene eder. nabız, tansiyona bakarlar çok düşük hemen müdahale ederler.
Doktor :hemen 1000 cc izoton icine de 5cc hipersar  enjekte edin der.
Görevlileri müdahale ederken
Görkem doktora sorar?
Görkem :doktor bey Gül nasıl iyi Olacak mı neyi var?
Doktor:Hastamız tansiyon ve nabız düşüklüğüne bağlı bayılmış, kendine iyi bakması lazim bir de son dönemlerde stres yapmış, yemeden,içmeden kesilmiş belli ki daha sonra bir psikoloktan yardım almasını sağlayabilirsiniz tek başına sorunun üstesinden gelememiş güçsüz düşmüş.
Görkem:anladım teşekkürler  doktor bey,
Görkem Gül'ün yanına döner, baş ucunda oturur, elini avuçlarına  alır.sonrada
Görkem:neyin var böyle Gülüm? bizden ne sakladinda bu hale geldin seni böyle üzen kahreden neydi Gülüm?
Bir kaç dakika geçer Görkem hala sımsıkı Gül'ün elini tutmaktadır. Görkem öyle bir dalmış bir anda bir şey Görkemin elini sıkar, bunu Görkem fark eder, o anda Gül gözlerini açar. Görkem buna çok sevinir, sonra hemen ardından Görkem Gül'ün gözlerinin içine bakar, ve der.
Görkem:Gül özür dilerim.
Gül'ün gözleri dolar, ve yaşlar akar. Görkeme bakar. ve ilk söylediği cümle...
Gül:seni seviyorum...
Görkem kala kalır yerinde anlamaz.
Görkem:anlamadım Gül.
Gül:seni seviyorum artık her şeyi biliyorum bizden sakladığını da ben sana aşığım Görkem tüm kalbimle Görkem beni bırakma asla.
Görkem kulaklarına inanamıyor, olamaz dese de Gül ona aşkını ilan etmişti o anda Görkem Gül'e sarılır. Gülüm bende seni ömrüm der.
Tam da bu sırada, Erdem'e Nisanda kapıyı açarlar, bu Durum karşısında Erdem çok mutlu olur. Ama bir şey anlamaz Nisan'da Öfkeden kurdurur, ama ne olduğunu anlamaz.
Erdem:Gül nasılsın,
O esnada Nisan'da der:
Nisan:Gül korkuttun bizi, iyi misin ?
Gül:Iyiyim sağolun teşekkürler.
Görkem:ben çıkış işlemlerini halledeyim.
Erdem: sen yoruldun baya, Görkem ben hallederim siz toparlanin der.
Erdem çıkış işlemlerini halleder, gelir Görkem'de Gül'ün toplanmasina yardım eder.
Erdem: tamam gidelim der.
Görkem : Gül'e gülümser hadi gülüm ha gayret dayan bana gidelim.
Erdem şaşırır bu rahatlığa ama sevinmiyorda değil, Nisan ise bunun karşısinda deliye dönüyor. ama elinden bir şey gelmiyor.
Erdem:Görkem nereye gidiyoruz der?
Görkem: bize, o iyileşmeden bırakmam ona iyi bakmam lazım biliyorsun.
Erdem:evet haklısın.
Bir taksi çevirip eve doğru yol alırlar, bir süre sonra evin önündeler Görkem arabadan iner. Gül'ü kucagina alır, eve götürür.
Görkem:erdem Gül için yeri ayarla
Erdem.:Tamam kanka. 
Gül'ü yerine yatıran Görkem mutfağa çay hazırlamaya gider. Gül için, ardından Erdem'de bunu fırsat bilip gider..........

Aşkın GölgesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin