Prolog czesci I

19 2 0
                                    

##UWAGA##

Nie uzywam polskich znakow!!!!

Jestem James. Jak to czasami do mnie mowia- malo oryginalne imie, bardzo oryginalny wyglad I character. I maja racje- z moim wygladem ( a trzeba wiedziec ze mam niebieskie wlosy i neonowo zielone oczy) i z moimi zdolnosciami do wpadania w klopoty nie da sie nudzic. Jestem czarodziejem i glownie zajmuje sie chronieniem wioski przed smokami. Niby trudne ale jednak nie poniewaz posiadam (jako jeden z niewielu zyjacych magow) trzy (a nie jak wszyscy dwie) moce- wody, ognia i powietrza. Taaaak moze nie takie niespotykane ale bardzo dobre. Nie chce mi sie opowiadac o sobie wiec opowiem o moich kolegach czarodziejach.

Ness- tak bardzo oryginalna dziewczyna z moca wody i (bardzo oryginalna moc) SWIATLA. Tak moze kierowac swiatlem i nim oslepiac. Ma krotkie, obciete "na chlopaka" biale wlosy I przepiekne fiolkowe oczy. Jest totalnie wyluzowana, wszystko zalatwia po huncwocku dlatego wszyscy mowia na nia Huncwotka.

John- cichy mag o blond wlosach i zoltych oczach. Z jego moca ognia i ziemi nie latwo przejsc bez problem. Zazwyczaj lekko podpala jakies drzewo, ktore potem nasza Huncwotka musi gasic.

--------

Tak to koniec prologu niedlugo pojawi sie piewsza czesc z wielkim spotkaniem. Szykujcie sie !!!

Pozdrawiam

Littlebigfox

Mój ostatni smokWhere stories live. Discover now