Vanesa The Killing Wolf

172 11 8
                                    

Byla to obyčejná dvánáctiletá holka něco jako vy, vaše sestra, vaše kamarádka, prodavačka v supermarketu a nějaká náhodná ženská v Praze. Vanesa měla staršího bratra Dominika, který jí nesnášel, už se jí pokusil 13x zabít. Její otec jí uplně nenáviděl, furt jí nakazoval aby něco dělala a když to neudělala nebo to udělala špatně tak vzal nůž a řízl jí do ruky. Její mamka zemřela když jí bylo 5 let. Ona měla jen tři kamarády: Moniku, Jona kteří se jí taky posmívaly aby nebyli taky šiknování jako ona a Gagi který bylo 14 a bydlela v jiném městě takže se s Vanesou viděli málo.

Byla to normální středa a Vanesa zase nestíhala do školy. A tak ani nesnídala a rychle nasedla na kolo. Jenomže si Vanesa nevšimla kamene a spadla z kola. Když se zvedala ze země tak si všimla že na druhé straně silnice stojí jakási dívná holka. Černé tenisky, černé džegíny a mikinu s džnovím vzorem. Vlasy jí šli z černé přes hnědou až do blonďaté a na hlavě se jí tyčili dvě šedohnědé, chlupaté, vlčí uši a za ní se mrskal šedohnědý, dlouhý, chlupatý, vlčí ocas. Červené vlčí oči jí svítili a z úst jí koukali bíle, zářivé psí tesáky. Vanesa se lekla když si všimla, že ta holka má úplně stejné škrábance na pravé ruce, jako ona. Ale tak nějak jí ignorovala, protože spěchala do školy. Ve škole to bylo hrozné, všichni se jí posmívaly, mlátili jí a brali jí věci.

Po škole se zase sešla s Jeffem, Benem, EJ, LJ a Tobym na hřišti za školou. ,,Hej kluci, já jsem dnes viděla hodně divnou holku." Řekla Vanesa a začala jí popisovat jak vypadala a jak se chovala. ,,Nevím kdo to byl, ale tipl bych, že to byl nějaký velký fanoušek anime." Začal se smát Toby a kluci se přidali. ,,Ha ha ha... strašně vtipný" Smála se ironicky Vanesa ,,Ale už musím jí tak zítra... čau!" Řekla Vanesa a šla domů. Doma na ni čekal Dominik a když ji uviděl tak k ní přišel a začal ji kopat do holeně tak silně že jí tekla pomalu proudem krev. ,,Zdar krávo" Řekl naštvaně Dominik a šel do obýváku. Když Vanese přestala tíct krev sedla si k počítači a začala si číst nové creepypasty a k tomu si pouštěla metal, který Vanesa tak milovala.

Druhý den byla škola zase stejná, příšerná. Po škole Vanesa chtěla zavolat Gagi, jestli by šla do opuštěného domu v nejbliším městě. Ale Gagi to nezvedala, Vanesa jí volala asi 37x, ale nic. Vanesa měla o ní strach. A tak jela za ní, před jejím domem jí zkusila zavalat ještě jednou ale nic. Zaklepala. Nikdo neodpovílal. A tak na to kašlala a vešla dovnitř, zastavila se, protože stěny byly pokryty krví, na zemi byly kousky těl. Vanesa se bála. ,,G-Gagi?" Řeka potichu. Po chvíli se odvážila vykročit, došla do Gaginýho pokoje, kde seděla holka v černým na posteli. ,,G-Gagi?? Jsi to ty??" Zeptala je potichu. ,,Vaneso.. ahoj.. co tu děláš??" Žekla Gagi hlasem jako by byla psicho. ,,No já jsem ti volala jestli nechceš proskoumat ten opuštěný dům a ty jsi to nezvedala tak jsem šla za tebou, ale co se stalo tady?!?"Řekla Vanesa. ,,Nic, jen jsem jim to oplatila co mi těch celích 14 let dělali" Začala se šílně smát Gagi a sahla pro sekeru od krve která ležela na zemi. Vanesa neváhala a utekla pryč. ,,No tak tam pudu sama"Řeka si Vanesa pro sebe a šla k tomu domu.

Když Vanesa došla k tomu domu už byla tma a to jí seriozně rozproudio krev v žilách. Když vešla dovnitř hned se za ní zabouchly dveře, leka se a běžela ke dveřím, jenomže ty byly zamčené. Koukla se z okna a tam viděla jejího bratra s celou její třídou. ,,HEJ!! PUSŤTE MĚ VEN!!" Zařvala na ně co nejhlasitěji mohla, ale oni se jen zasmáli a zakývali hlavou jakože ne. Vanesa se snažila dostat ven, ale nešlo jí to. Cítila kouř a benzín. Pomalu se točila a za ní byl oheň. A jelikož ta budova byla stará a strouchnivělá tak se ten oheň rezlézal sakra rychne. Snažila se najít cestu ven, snažila se rozbít okno, ale nic, nešlo jí to. Než oheň pohltil její tělo tak zařvala: ,,JESTLI TO PŘEŽIJU TAK SE VRÁTÍM A VŠECHNY VÁS ZABIJU!!" A pak její tělo pohltil oheň a poslední co její bratr a její třída viděli byl její popálenej obličej na kterém se leskla rudá krev.

Asi po měsíci našli Vanesijino tělo policisté, její tělo jako zazrakem nebylo na popel. A když řekli její rodině že je Vanesa mrtvá tak reakce bylá stejná jakou by jste čekali, její bratr a otec se radovali.Po týdnu když Dominikova přítelkyně Růžena šla do pokoje kde kdysi bydlela Vanesa, tak zaječela. Dominik a jeho otec k ní rychle přiběhly a taky zaječeli, protože na posteli seděla stejná holka kterou Vanesa viděla, akorát že tahle měla psí kukuč a ve velkých červených očích měla snad celou galaxii. Vanese to už začalo konečně všechno zapadat, ta holka co teď seděla na posteli byla Vanesa, ta holka kterou Vanesa před měsícem viděla nabyla žadná fanynka anime, ale ona z budoucnosti. Pak Vanesa vztala a řekla dětským hláskem a navíc anglicky: ,,Do you want play with me"pak začala blikat jako rozbitá videohra ,,little" pak začala blikat ještě víc a když se zastavila byla celá od krve a v pravé ruce držela tureckou šavli ,,GAME?"Dořekla větu a vrhla se na ně někodo zabila šavlí a někoho zaklousla jako správný vlk. A takhle to oplatila všem, který jí celí její život štvali. A tak se z ní stala Vanesa The Killing Wolf.

Vanesa The Killing WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat