Cože?! Vy si myslíte že tamto bylo všechno?! Ne nebylo, vynechala jsem celkem dost podstatných věcí. No...asi byste chtěli slyšet celí příběh že? No proč ne, ale předtím vám řeknu informace o Vanese které nevíte. Je to dost nutné, protože pak byste nevěděli o co jde. Jde se na to!
Vanesa má bratra jménem Dominik. A má dva psy, Jusi bylá malá fenka huskyho a Izi byla fenka jezevčíka. Mamka jí umřela tak že jí Sally zabila (proto jí nesnáší). Vanesa nemluvila s pravíma creepypastama, ale ona měla jen iluze z depresí. Vanesa byla jedna z těch lidí u kterých nepoznáte že maj život na houby. Na veřejnosti byla veselá ale doma, jen brečela, někdy tak moc, že z toho měla červené oči, a jak se jí ve škole kvůli tomu smáli, to byste vidět nechtěli.
Byla to normální středa a Vanesa zase nestíhala do školy. A tak ani nesnídala a rychle nasedla na kolo. Jenomže si Vanesa nevšimla kamene a spadla z kola. Když se zvedala ze země tak si všimla že na druhé straně silnice stojí jakási dívná holka. Černé tenisky, černé džegíny a mikinu s džnovím vzorem. Vlasy jí šli z černé přes hnědou až do blonďaté a na hlavě se jí tyčili dvě šedohnědé, chlupaté, vlčí uši a za ní se mrskal šedohnědý, dlouhý, chlupatý, vlčí ocas. Červené vlčí oči jí svítili a z úst jí koukali bíle, zářivé psí tesáky. Vanesa se lekla když si všimla, že ta holka má úplně stejné škrábance na pravé ruce, jako ona. Ale tak nějak jí ignorovala, protože spěchala do školy. Ve škole to bylo hrozné, všichni se jí posmívaly, mlátili jí a brali jí věci. Po škole se zase sešla s Jeffem, Benem, EJ, LJ a Tobym na hřišti za školou. ,,Hej kluci, já jsem dnes viděla hodně divnou holku." Řekla Vanesa a začala jí popisovat jak vypadala a jak se chovala. ,,Nevím kdo to byl, ale tipl bych, že to byl nějaký velký fanoušek anime." Začal se smát Toby a kluci se přidali. Zrovna šel kolem Saša ale Vanesa si ho nevšimla, schoval se za roh a pozoroval Vanesu jak se baví sama se sebou o té divné holce. ,,Ha ha ha... strašně vtipný" Smála se ironicky Vanesa. ,,Ale už musím jí tak zítra... čau!" Řekla a šla domů. Doma na ni čekal Dominik, když ji uviděl tak k ní přišel a začal ji kopat do holeně tak silně že jí tekla pomalu krev. ,,Zdar krávo" Řekl naštvaně Dominik a šel do obýváku. Když Vanese přestala tíct krev sedla si k počítači a začala si číst nové creepypasty a k tomu si pouštěla metal, který Vanesa tak milovala.Druhý den, přesně o půl šesté Vanesu vzbudil její otec tím že dá její dva psi utratit. ,,Ne...NE! to nemůžeš!" Zařvala Vanesa když to dořek. ,,Já si můžu dělat co chci a žádný fracek jako ty mi nebude říkat co můžu a co ne!" Řekl a chytl jí za zápěstí a dal jí facku. Potom co jí jednu vrazil hodila Vanesa na něj pohled v kterém bylo vidět že jí dochází normalita, že ho chce zabít, doopravdy zabít. Její otec jí rychle pustil a pomalu od kráčel do obýváku. Vanesa se neubránila slzám a v depresích si lehla zase pod peřinu. Večer přijeli jaký si lidé. Vzali Jusu a Izi a odjeli. Co to Vanesa spatřila okamžitě vzala kolo a jela co nejrychleji mohla. Pronásledovala to auto až do jednoho černého lesa. Tam auto zastavilo a dva típci z něho vystoupili, oba dva nesli dva uspané psi, Jusi a Izi. Vaensa šla za nima, šli až do části kde nebylo žádné světlo. Pak začali opakovat dvě věty. Po chvilce tam stála jakási kreatůra. Položili Jusi a Izi na zem a uprostřed položili klubíčko. Ta kreatůra se přiblížila a očuchávala uspané psy, pak otevřela svojí tlamu plnou ostrích zubů které trčeli sem a tam. Vanesa nechtěla vidět co se stane a tek běžela ke kolu, nasedla a odjela domů se slzama v očích. ,,Já se pomstim! Nic neudělali, nemocní nebyli, tak proč? PROČ?" povídala si Vanesa po cestě. Třetí den byla škola ještě horší jak normálně, jelikož Saša řekl všem co viděl, všichni se jí posmívali že se baví sama se sebou. Po škole Vanesa chtěla zavolat Gagi, jestli by šla do opuštěného domu v nejbliším městě. Ale Gagi to nezvedala, Vanesa jí volala asi 37x, ale nic. Vanesa měla o ní strach. A tak jela za ní, před jejím domem jí zkusila zavalat ještě jednou ale nic. Zaklepala. Nikdo neodpovílal. A tak na to kašlala a vešla dovnitř, zastavila se, protože stěny byly pokryty krví, na zemi byly kousky těl. Vanesa se bála. ,,G-Gagi?" Řeka potichu. Po chvíli se odvážila vykročit, došla do Gaginýho pokoje, kde seděla holka v černým na posteli. ,,G-Gagi?? Jsi to t-ty??" Zeptala je potichu. ,,Vaneso.. ahoj.. copak tu děláš??" Řekla Gagi hlasem jako by byla psycho. ,,No já jsem ti volala jestli nechceš proskoumat ten opuštěný dům a ty jsi to nezvedala tak jsem šla za tebou, ale co se stalo tady?!?"Řekla Vanesa. ,,Nic, jen jsem jim to oplatila co mi těch celích 14 let dělali" Začala se šílně smát Gagi a sahla pro sekeru od krve která ležela na zemi. Vanesa neváhala a utekla pryč. ,,No tak tam pudu sama"Řeka si Vanesa pro sebe a šla k tomu domu.Když Vanesa došla k tomu domu už byla tma a to jí seriozně rozproudio krev v žilách. Když vešla dovnitř hned se za ní zabouchly dveře, leka se a běžela ke dveřím, jenomže ty byly zamčené. Koukla se z okna a tam viděla jejího bratra s celou její třídou. ,,HEJ!! PUSŤTE MĚ VEN!!" Zařvala na ně co nejhlasitěji mohla, ale oni se jen zasmáli a zakývali hlavou jakože ne. Vanesa se snažila dostat ven, ale nešlo jí to. Cítila kouř a benzín. Pomalu se točila a za ní byl oheň. A jelikož ta budova byla stará a strouchnivělá tak se ten oheň rezlézal sakra rychle. Snažila se najít cestu ven, snažila se rozbít okno, otevřít dveře, prorazit starou dřevěnou stěnu, ale nic, nešlo jí to. Než oheň pohltil její tělo tak zařvala: ,,JESTLI TO PŘEŽIJU TAK SE VRÁTÍM A VŠECHNY VÁS ZABIJU!!" A pak její tělo pohltil oheň. Vanesa se pousmála, jelikož jí konečně došlo že umírá, chtěl se zabít už dávno. Poslední co Vanesa viděla byl její bratr a její třída a za nima...Zalgo? Usmíval se a něco říkal, nějaký zaklínadlo či co..Vanesa pak viděla jen černo a tam, Zalgo. ,,Teší mě dítě" Řekl Zalgo hlubokým hlasem. ,,Z-zalgo? co se teď děje? Kde to jsem?" Divila se Vanesa. ,,Jsi mrtvá Vany" Odpověděl Zalgo a šel blíž k Vanese. Vanesa nechápala že takhle to vypadá když je mrtvá, vždy si myslela že to bude vypadat jinak. ,,Ale jelikož máš štěstí mé dítě, dokážu tě učinit živě-mrtvou" Po usmál se Zalgo. ,,Živě...mrtvou?" Vanesa nechápala. ,,Ano, to znamená že budeš živá ale zároveň i mrtvá, něco jako Ben Drowend nebo Lost Silver" Vysvětlil Zalgo. ,,Tohle děláš často s lidma který umřou?" Usmála se Vanesa provokativně. ,,Hele! Taky tě můžu nechat na pospas smrti!" Řekl naštvaně Zalgo. ,,Né, sorry" Pousmála se Vanesa a cítila že jí něco roste z hlavy. ,,Poslouchej, teď se jmenuješ Vanesa The Killing Wolf a si moje dcera" Řekl Zalgo a položil svoji ruku na Vanesiino rameno. ,,T-tvoje dcera?!" vylekala se Vanesa. ,, Ano, moje dcera, já tě učiním živě-mrtvou, a to se pak u kreatur říká že si moje dcera, ne jen že máš kousíček z mí moci, ale víc. Víš Ben je syn Slendyho." Vysvětlil Zalgo a oči mu začali svítit. ,,A kdo je otec Lost Silvera?" Zajímalo Vanesu, vlastně to byla jedna z posledních otázek aby to všechno pochopila. ,,Nikdo. Nebo to aspoň nevíme." Odpověděl Zalgo. Vanese se najednou začalo všechno mlžit, pak zese viděla tmu. Otevřela oči a ležela v trozkách toho domu kde uhořela. V ruce měla papírek kde stálo: ,,když uhoříš umřeš na vždy, dokážeš se teleportovat a rozdělit se"Vanesa se nejprve lekla ale pak si uvědomila že už je večer. ,,Jak dlouho jsem tam sakra byla?" Zvedla se a rozhlídla se. ,,Ale hlavně co se pre svatý kreker stalo tady?!" Zvedla kousek popáleného dřeva. Chvíli se koukala na trosky, pak se ale rozhodla že se pomstí, jak to slíbila. Po cestě našla starou zrezavělou šavli, nevěděla jak se tam odjevila ale neváhala sebrala jí a dala si jí za opasek. Chvilku se zkoušela teleportovat, jednou to dala, ale víckrát už ne. Když přišla do jejího rodného města pokusila se rozdělit, nevěděla jak, jen to zkusila. Naštěstí se jí to podařilo, rozdělila se na dvě, tři, čtyři, pět, šest. Víc věděla že asi jen tak nedá. Každá z jejich "kopiijí" šla do jednoho domu. Samozdřejmě pravá Vanesa šla domů. Navštívit Dominika a jejího otce, a kapičku si s nima pohrát. Dominik a otec zařvli strachy když viděli Vanesiiny červené oči jak svítí ve tmě, a k tomu se usmívala a její usměv plný tesáku naháněl hrůzu. Vanesa k nim přišla blíž a poslední co Dominik a její otec slyšeli byla věta: ,,Wanna play little game?" , zabodla do nich šavli a svíma tesákama jim odtrhla ruce a nohy od těla. Cítila se, tak šťastná. Po tom co zabila každého kdo jí v jejím životě jakoli ublížil. Z toho vraždění jí začlo natolik šílet že zabila i Moniku a Jona. Nejprve litovala co to provedla ale pak si uvědomila že tohle její nové já, už to není Vanesa, ten malí dvánácti letý andílet, ale Vanesa The Killing Wolf, ta nejmladší vražedkyně, na půl člověk a na půl zvíře. Neubránila se smíchu, líbilo se jí to. Milovala svoje nové, mrtvé já.
Proto NIKDY neubližujte nikomu ani zvířatům nebo si vás Vanesa najde a skoncuje váš život. Ona nezabíjí protože jí to baví, ale protože chce aby lidi jako ona měli lepší život než měla ona, takže pozor co děláte.😊
ČTEŠ
Vanesa The Killing Wolf
HorrorVanesa je dvanctiletá holka která má příšerný život. Její starší bratr Damián jí nesnáší, už se jí pokusil 13x zabít. Vanesa je jediná která se může bavit s ostatníma creepypastama a mít při tom jistotu je jí nebudou chtít zabít. Jeff, Ben, EJ, LJ a...