κεφάλαιο 3ο

54 7 1
                                    

(αφού φυγαμε απο το σχολείο οι BTS μου είπαν να παω σπίτι μου και να ετοιμάσω την βαλίτσα μου ειμουν τόσο χαρούμενη αλλά όταν έφτιαξε την βαλίτσα μου και πήγα να βγω από το σπίτι άρχισαν να κατρακυλάναι δάκρυα από τα μάτια μου αλλά τα σκούπισα αμέσως γιατί δεν ήθελα να με δούνε έτσι τα αγόρια)
(στο αεροδρόμιο)
S:που είναι τα αγόρια?? (ξαφνικά ένοιωσα δυο χέρια να μου καλύπτουν τα ματιά έβγαλα τα χέρια από τα μάτια μου και γύρισα πίσω να δω Πίος εινάι και ήταν τα αγόρια)
Jm:μας πεθύμησες??
S:με τρομάξατε
Jh:Λιπον τι κάθεστε εκεί, αντε πάμε γιατί θα χάσουμε την πτήση μας
S:έρχομαι
(μπήκαμε στο αεροπλάνο, και εγώ έκατσα δίπλα στον jimin και στον v, θέα από το αεροπλάνο ήταν τέλεια δηλαδή ήταν έτσι)

(αφού φυγαμε απο το σχολείο οι BTS μου είπαν να παω σπίτι μου και να ετοιμάσω την βαλίτσα μου ειμουν τόσο χαρούμενη αλλά όταν έφτιαξε την βαλίτσα μου και πήγα να βγω από το σπίτι άρχισαν να κατρακυλάναι δάκρυα από τα μάτια μου αλλά τα σκούπισα αμέ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(το βράδυ όλοι είχαν πέσει για ύπνο ξύπνιοι είχαμε μείνει μόνο εγώ και ο jimin)
Jm: σου αρέσει η θέα?
S:ναι ωραία είναι
Jm:μπορώ να δω και εγώ?
S:ναι βεβαιος (ήρθε πολύ κοντά μου και άρχισα να κοκκινίζω λογικό είναι αφού είμαι ερωτευμένη μαζί του αλλά δεν είχα ελπίδες και αυτό το γεγονός με έκανε να στεναχωριέμαι ο jimin το συνειδητοποίησέ και με ρώτησε τι έχω και αν φταίει αυτός που είμαι έτσι)
Jm:τι έχεις? Μήπως φταίω εγώ που είσαι έτσι?
S:δεν έχω κάτι και όχι δεν μου έκανες κάτι
Jm: και τότε τη σε απασχολεί? Μπορείς να μου πεις δεν θα το πω σε κανέναν το ορκίζομαι
S:να...σκέφτομαι την κολλητή μου που δεν της συστήσά τους BTS γιατί είναι και αυτή μία A. R. M. Y
Jm:αυτό είναι όλο? Για μια στιγμή ανησύχησα
S: είμαι μία χαρά δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα
Jm:εντάξει καληνύχτα πρίγκιπίσα s:καληνύχτα mochi (μόλις συνειδητοποίησα πώς με είπε πρίγκιπίσα άρχισα και κοκκίνισα ολόκληρη και εκείνος το παρατήρησε και χαμογελασε αλλά δεν είπε τίποτα μάλλον επειδή ήταν κουρασμένος )
Jimins pove
(ήταν αργά και όλοι είχαν πέσει για ύπνο αλλά η seira όχι λέω να της μιλήσω την ρώτησα πως είναι η θέα.Μου απάντησε ότι είναι ωραία της είπα ότι ήθελα να δω την θέα ετσι και πήγα κοντά τής μετά από κάτι λεπτά είδα ότι κάτι είχε την ρώτησα και μου είπε ότι το μετάνιωσε που δεν μας σύστησε στην κολλητή της ανακούφιστίκα που δεν είχε κάτι σοβαρό δεν ξέρω γιατί αλλά για αυτήν ένιωθα διαφορετικα την νοιαζόμουν πιο πολύ απο ότι νοιάζομαι για τους άλλους αλλά δεν ξέρω γιατί μετά τής είπα καληνύχτα πρίγκιπίσα και έγινε κόκκινη σαν ντομάτα γέλασα αλλά δεν είπα τίποτα γιατί ειμουν πολύ κουρασμένος μετά θυμήθηκα πως με είπε mochi και για κάποιον λόγο ήθελα να την ξανακούσω να με λέει ετσι μου αρέσάι πολύ όταν το άκουγα από αυτήν )
And jimins pove
Το πρωί όταν ξύπνησα η
Είδα πώς με είχε πάρει ο ύπνος στον όμο του jimin αμέσως μόλις το είδα έστριψα το κεφάλι μου στο παράθυρο και ευτυχώς που ξύπνησα γιατί είχαμε φτάσει ήδη στην Κορέα έτσι τους ξύπνησα όλους, πήγαμε στο ξενοδοχείο )
Rm:seira λείπαμε αλλά θα πρέπει να μοιραστείς ένα δωμάτιο με δυο αγόρια
S: εντάξει τότε ποιος θέλει να συγκατοικήσουμε?
(ξαφνικά όλοι σήκωσαν το χέρι τούς και εγώ είχα μείνει αφωνη )
Jk: Λιπον ποιους θα διαλέξεις (είπε και μου έκλεισε το μάτι )
S: διαλέγω.... Τον jimin και τον ν
V: τέλεια θα περάσουμε
Jm: ωραία ανηπομονο να δω πως θα περάσουμε
J:α και seira μετά κατέβα κάτω γιατί πρέπει να σου πούμε κάτι
S:εντάξει

Παιδιά τελείωσα και το 3ο κεφάλαιο τι λέτε να ήθελαν οι BTS να πουν στην seira θα μάθετε στο επόμενο κεφάλαιο για σας 😘❤

my story with BTS Where stories live. Discover now