1. kapitola - Nová kamarádka

31 0 1
                                    

                                                                    1. kapitola - Nová kamarádka

Laura

   Hned po mém probuzení jsem si uvědomila, že je dneska první školní den. Dnes mám nastoupit do 6. třídy, konečně půjdu na druhý stupeň. Celkem se do školy těším, hlavně na mojí kamarádku Daisy. Prý k nám mají přibýt dvě nové holky, jen doufám, že to nebudou nějaké nafoukané slečinky. No nic, přestanu se poflakovat v posteli a radši se půjdu připravit.

   Konečně jsem tu! Po tak dlouhé době budu moct zase vidět svoje kamarádky, ale hlavně Daisy, na tu se těším nejvíc. A hele, co to vidím! Támhle z dálky se ke mě řítí !! Jen co ke mě přiběhla, musely jsme se obejmout, nebyly jsme totiž zvyklé být tak dlouho od sebe. Konečně se otevřely dveře a všichni žáci vtrhli do velké budovy a postupně se rozcházeli do svých tříd. Všechno bylo nové. Nová třída, učitelka, předměty i spolužáci. 

   Když se všichni usadili do svých lavic, vešla do třídy naše nová třídní učitelka. Začala se nám představovat.

   ,, Dobrý den, já jsem vaše nová třídní učitelka. Mé jméno je Barbora Pokorná. Chtěla bych vám představit vaše nové spolužačky Emmu Svobodovou a Terezu Procházkovou.''

   S Daisy jsme začaly logicky uvažovat. ,, Mě se zdá, že ta Tereza bude nějaká leštěnka, ale ta Emma, ta nevypadá na nějakou nafoukanou slečinku. S tou by se mohlo dát kamarádit. Zkusíme se s ní seznámit? '' S Daisy jsme se dohodly na tom, že se jí představíme a pokusíme se s ní skamarádit.

   ,, Ahoj, já jsem Laura a tohle je Daisy. Jestli chceš, provedeme tě po škole.''

   ,, Jasně, budu moc ráda.'' 

   A tak jsme po druhé hodině šli s Emmou na prohlídku školy. Ukázaly jsme jí naší jídelnu, kabinet ředitelky, tělocvičnu,... 

   Po škole jsme měly s Daisy v plánu jít do města na nějaké dobré pití a oslavit začátek školního roku. Samozřejmě jsme pozvaly Emmu, aby šla s námi. Emma s radostí přijala pozvánku. Užily jme si celý den ve městě a pak jako nejlepší kamarádky odcházely domů. Emma už nebyla tak stydlivá, jako ve škole, zdálo se, že jsme se s ní skamarádily.

   

Life is lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat