18 June 1996
Sirius Orion Black,Sanırım dün gece yıllar sonra seni ilk defa gördüm. Yıllar seni yaşlandırmıştı Black. Artık sana Black diyebilirim. Çünkü bilirsin ya bu mektup sana asla ulaşmayacak. Aramızda Black olmayı en çok hakeden sendin. Çünkü o asalet o tüm mükmmeliyet sendeydi. Biz korkaklar O'na sığındık. Üzgünüm Orion. Onun en sağdık hizmetkarıyım. Bunu yapmalıydım. Beni affet. Haklıydın, bunu bize ben yaptım. 37 yıldır bunu sana hiç söylemedim sanırım ama seni seviyorum. Bize bir gelecek veremediğim için üzgünüm. Ben seni öldürdükten sonra, Harry peşimden koştu. Bana bir crucio yaptı. Onun verdiği acı mı daha büyüktü daha az önce yaptığım şeyin mi bilemiyordum. Beni öldürecekti. Gözlerindeki ifade o kadar kararlıydı ki. İstedim. Deli gibi istedim orada beni öldürmesini. Sana gelirdim. Belki orada şansımız olurdu. Başka şekilde ölemezdim. Narcissa ve Draco vardı. Onlara zarar verirdi. Özür dilerim. Kendimi asla affetmeyeceğim. O günlere geri dönmek isterdim. Her gece Potter ile birlikte, beni yatakhanemden kaçırmaya geldiğiniz günleri ardından onun bizi yalnız bırakmasını. Saçlarımı okşaman. Seni seviyorum demen. Sahi hiç karşılık vermedim. Ama hiç de alınmadın. Senin sevgini hiç haketmedim. Üzgünüm Orion.Sadece üzgünüm işte.
Sadece Bellatrix