Gökçeyle mükemmel bir röportajdı. İyi okumalar!
Merhaba Gökçe. Öyle sıradan röportajlardan yapmayacağım korkma. Özel hayatınla değil, hikayelerinle tanınacaksın. :D Öncelikle, Unforeseen'ın çıkış hikayesini öğrenebilir miyiz?
Kurgudan bahsediyorsun sanırım. :)
Ah tamam, ben Merlin izliyordum ve uzun süredir Wattpad'e katılma fikrim vardı. Ama sıradan bir şey yazmak istemiyordum. Benim kitap okurken en çok sevdiğim şey sonu tahmin edemememdir.Bunu hayata geçirmek istiyordum ki, tarihi bir hikaye yazmaya karar verdim. Harry yazmak istediğim için de böyle bir hikaye oldu işte.
Ve şimdi onu final yapmış olmak da büyük bir gururdur. :)
Finalin gerçekten herkesi şaşırttı, herkesi üzdü de aynı zamanda. :) Gökçe, profiline girdiğimizde artık farklı bir şey görüyoruz. O da Rookie'nin yanındaki '1' rakamı. Bu Rookie'nin bir seri halinde devam edeceğine mi işaret? :)
Amacım sizi üzmek değildi, sadece derinden etkilemek istedim. :D
Evet, Rookie bir seri halinde devam edecek. Şuan 2 kitaptan oluşmasını varsayıyorum ama bir değişiklikle belki 3 kitap da olabilir. Bunun nedeni, Rookie'nin sevilen bir kitap olması. Gerçekten harika okuyucularım var ve yeni bölüme doymuyorlar. Ben de dedim ki, madem bu kadar seviliyor, uzatma şansım da var, o zaman sıkmayacak raddeye kadar yazabilirim. Ayrıca Rookie İngilizceye de çevrilecek. Yani aslında Rookie ile ilgili büyük planlarım var. :) xx
Amacın derinden etkilemekti ve etkiledin. Ciddi anlamda. :D
Vaov, bunu bilmiyorduk. Rookie için planlarını sormak istemiyorum, işin sürprizi kaçmasın ama anlatmak istersen büyük bir zevkle okuyabiliriz. :)
Rookie sevenlerine 'Rookiebo' deniliyor. Bu şeker gibi ismin nereden türediğini sorabilir miyim? :)
Rookie kurgusundan spoiler veremem ama gelecek planlarımdan anlatabilirim. :D
Aslında okuyucularıma Haribo diyorum, ama Rookie okuyucuları kendini Sherlock Holmes'luğa adadıkları için -bu benim inanılmaz hoşuma gidiyor-, onları ajanlıkla da bağdaştırmak istedim.
Rookie + Haribo = Rookiebo.
Öyle yani :D
Mükemmel bir şey çıkmış ortaya. :D
Rookie'nin ingilizceye çevirilmesi hakkında çok tebrik ediyorum seni. Unforeseen da daha önce Fransızca'ya çevirilmişti sanırım. :D
Spoiler istemesek de, okuyucularına buradan planlarını anlatsan çok memnun oluruz. :D
Evet Unforeseen hâlâ Fransızca'ya çevriliyor. :')
Spoiler yok elbette ama, Angry çifti için gerçekten her şey çok zor. Harry'nin duvarlarını yıkması ve Angel'ın geçmişiyle yüzleşmesi gerekiyor.İkisinin de apayrı dertleri var , üstüne karmakarışık bir işin içindeler. Aşkın kanlı hayatların arasından sıyrılabilecek olup olmamasını okuyoruz aslında.
Bir kaç cümleyle özetlemek bu işte. :)
Gökçe iki hikayen için bir Playlist'in var mı? Veya, Rookie yazarken, bu şarkıyı sürekli dinliyorum dediğin bir şarkı?
Aslında o anki ruh halime göre değişiyor. Ama, Unforeseen'deki temel şarkı Game Of Thrones jeneriğiydi. Çoğunlukla onu dinlerdim.Rookie'de The Cab- Angel with a Shotgun sürekli dinlediklerimden. Ama bu değişebiliyor tabi, o sıra başka bir şey dinlemek istiyorum veya hüzünlü bir bölüm oluyor, o zaman değiştiriyorum. Eğer tıkanırsam ve yazamazsam dinlediğim tek şarkı Jonas Brothers- A Little Bit Longer. Dinledikten sonra kesinlikle ilham geliyor ve yazıyorum.
Böyle seni zor durumdan çekip çıkaran bir şarkı olması çok güzel bir şey. Kimilerinin sahip olamadığı tek şey hatta. :) Pekala, bu soruya iyice düşünerek cevap vermelisin. İki hikayen için de, unutamadığın bir yorum, anı veya destek oldu mu?
Unforeseen'de bir yorumu hatırlıyorum. Hayatını değiştirdiğimi ve artık geçmişteki hatalarına dönüp durmadığını söylüyordu. O beni derinden etkiledi.Rookie'de her zaman çok güzel yorumlar geliyor. Orada bu daha güzeldi diyemem, hepsi güzel çünkü. :D Unforeseen'de bir çok kişi bana destek olmuştu, onların desteğini yadırgayamam. Hepsine çok teşekkür ediyorum.Ama, Rookie'de hiç destek almadım. Tek başımayım. Çoğunlukla olduğu gibi. :)
Gökçe, derler ki, 'Ne zaman biri sana 'biz yanındayız' derse, işte o zaman yalnızsındır.' Kimse sana demediyse şanslısın. Ve ben de demeyeceğim. Güven bana. :) Şöyle sorayım, Jonas Brothers'ı çok sevmene rağmen hikayelerinin baş karakteri Harry Styles. Neden Jonas Brothers'lardan birini yazmıyorsun?
Güveniyorum. :) Bilmiyorum aslında. Ya da biliyorum. Ya bu çok karmaşık. Harry, sevgimi daha öne sürebildiğim bir kişi. Mesela Harry fotoğraflarına "vays be kaslara bak analar neler doğuruyor!" diyip, halk arasındaki anlamıyla yavşayabilirim ama aynısını Nick, Joe ve Kevin'a yapamam.
Çünkü onlar benim adamlarım.
2006 Kasımdan beri Jonatic'im ve onlar benim için sadece bir "boyband" veya "ünlü" değiller. Hayatımı sona erdirmeye karar verdiğimde yanımda onlar vardı. Onların şarkıları, onların dizileri, onların fotoğrafları. Yalnızken tek arkadaşım onlardı. Dışlanırken zaman geçirdiğim onlardı. Ağlarken gözyaşlarımı silenler onlardı.
Onları kimseyle paylaşamam. Asla olmuyor. Olmayacak da. Onları baş karakter yapıp bir kıza aşıkmış gibi anlatamam. Anlatırım ama edebiyattan geçinilmez. Bu yüzden, Harry'le yoluma devam ediyorum.
Kesinlikle sorumun cevabını aldım. Bu bir nevi, çok sevdiği insanla ilgili ya çok şey anlatmak ya da hiçbir şey anlatamama sendromu. Bende de oluyor. :) Gökçe son olarak şunu sormak istiyorum. Yakın zamanda İclal adında bir arkadaşında 'Wondercamp' adlı bir hikaye yazmaya başladınız. Bu hikayeniz, diğerlerinden farklı olarak Watty insanlarını içeriyor. Bu fikir aklınıza nasıl geldi, bize Wondercamp hakkında söylemek istediğin bir şeyler var mı? :)
Fikri ortaya İclal attı, biz de işbirliği yapmaya karar verdik. Eğlenceli bir şeyler yapalım dedik. Unforeseen çok depresifti, Rookie de garip bir hikaye, biraz normal şeylere adım atmayı ve içine kendimizi koymayı istedik. Aslında bakarsan şimdi yeni bölümünü yazmak için Word sayfası açmıştım. Hikayemiz pek tutmadı aslında, ama biz yazarken eğleniyoruz. İçine eklenecek daha çok karakter var, eğlenceli bir şeyler olacak. Öyle işte :D
Tam üstüne denk gelmişim. Hikayenin tutmadığını düşünsen de o hikaye gerçekten mükemmel olacak. Elinize sağlık. :D
Seni muhteşem hikayeni yazmaktan alıkoymayayım. Bana ve okurlara vaktini ayırdığın için gerçekten çok teşekkür ederim Gökçe. İnanılmaz güzel vakit geçirdim. :) Rookie ve Wondercamp için başarılar. :)
Ben de harika vakit geçirdim. Başarı dileklerin için teşekkürler. Hepinizi çok kocaman seviyorum!
İyi günler :) xx