KAMYON VE MINIBÜS YAZILARIMIZ :)

351 12 0
                                    

_Seni asil insanların basit sevgileriyle  değil,basit insanların asil yevgileriyle sevdim.

_Bir gülün peşinde koşan insanlar,ezdikleri binlerce kırçiçeğinin farkına bile varmazlar.

_Gözlerin güzel ama bakmasını bilmiyorsun.

_Senin gözlerin varsa,benim sözlerim var.

_Dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı.

_Yaşamak  güzel olsaydı, insanlar doğarken ağlamazlardı.

_Bu dünyada 2 kör tanıdım : Biri beni görmeyen sen ikincisi ise senden başkasını görmeyen ben.

_Seni sevdiğim günlerde ayrılığı düşünseydim, içtiğim gecelerde intikam düşünürdüm.

_Bu dünyada sakın sevme,seversen ihanet etme , ihanet edenleri ise asla affetme .

_Unutma, unuttum demekte bir hatırlamadır .

_Rampaların  ustasıyım , gözlerinin hastasıyım.

_Sahip olduğum herşeydin, herşeyimi alıp gittin .

_En asil intikam affetmektir.

_Aşka hürmet et fakat eğilme .

_Seviyorum sanma aşkım yetimdir.  Yalvarmam asla aşkım asaletimdir.

_Şeker tatlı olabilir , senin kadar değil. Herkez seni sevebilir, benim kadar değil.

_Bu dünyayı güzel olduğu için değil , içinde sen olduğun için seviyorum.

_Geceler seni  düşündüğüm kadar  uzun olsaydı dünya bir daha güneş yüzü  görmezdi.

        

                                 .                         

        

TÜRK MALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin