Začalo to už dávno kdy se jeden kluk zamiloval do jedné dívky.Chlapec se jmenoval John a dívka se jmenovala Nikol.John byl do Nikol tak bláznivě zamilovaný že by pro ni udělal cokoli.Jednoho dne se potkali na ulici a omylem do sebe narazili,protože měli oba sluchátka v uších a koukali se do země,,promiň " řekl John ,,kdybych dával pozor nic by se nestalo" ,,to je v poho ,taky sem měla dávat pozor ," řekla Nikol a zasmála se,,a co bratr je pořád nemocnej? " ,,už se uzdravil a co ten tvůj Nikol už se vrátil z hor ?" ,,jojo zítra se vrátí mám ho pozdravovat?" ,,jojo pozdravuj",,promin už musím jít,tak zítra ve škole jo" ,,dobře tak ahoj",,pa" a Nikol odešla domů.John byl úplně bez sebe ,byl rád,že si s Nikol popovídal a s úsměvem šel domů.Druhý den se potkali ve škole a začali se spolu bavita a John se znovu omluvil ,poté se s Nikol objal a šli oba do třídy, ,,tobě se Nikol líbí co"zeptal se Adam ,, co ,jak si na to přišel a i kdyby tak co ,je to moje věc" ,,jo to je,ale proč ji to neřekneš? ,,bojim se že by se se mnou nechtěla bavit a že by se mi vyhýbala" ,,chápu tě" ,,ty víš jaký to je?" zeptal se John ,, jo taky sem měl někoho rád " ,, a koho" ,, to ti neřeknu" ,,dělej" ,, no jo ,když to chceš vědět měl sem rád Billa" ,,cože!? ty jsi ......" ,,ji sem gay no a co vadí ti to!?" John se chvilku zamýšlel,protože nevěděl co má říct a pak řekl:,,proč by mi to mělo vadit vždy sem si přál mít nejlepšího kamaráda gaye" ,,a jaký to je bejt,no ty víš co" ,, co gay " ,,jo" ,,mě se prostě líbjej kluci a ne holky " ,,aha" CRRRRRR ,, zvoní Adame co máme ?" ,,fyziku a sme tady " ,, jo díky ti".O hodině fyziky polovina třídy pospávala a jedna holka dokonce i usnula,,halo jeny vztávej " ,, c-c-co " ,,usnula si " ,, jo díky že si mě vzbudil",,není zač "řekl John .Jeny byla do Johna tajně zamilovaná,ale byly tu dva problémy ,ten první je ten,že John miluje Nikol a ten druhý je ten ,že Jeny miluje skoro každého kluka ,kterého zná.V úterý přišla jeny za Johnem ke skříni a chtěla mu dát pusu ,ale John se ji stačil vyhnout ještě dřív než mu ji dala ,John byl úplně rozrušený z toho co chtěla Jeny udělat ,, proč si mi chtěla dát pusu?" ,, protože tě miluju" ,, jo aha ,tak ty mě miluješ jo,ale ty miluješ skoro každýho a ja miluju Nikol takže....,,aha tobě se líbí Nikol ,tak já ji to řeknu " ,, ne neřikej ji to,ses asi zbláznila " ,,proč ne, tak ji to řekni ty ne" ,,řeknu ,až bude správná chvíle" ,, a ta bude kdy?" ,, až bude tak bude".Asi měsíc na to si Nikol našla kluka,který se jmenoval Connor,byl to nový kluk na škole a zároven nový kluk v její třídě.Zdálo se že se oba milovali ,ale nebylo to mu tak .Connor sice velmi dobře vypracované tělo ,byl to samý břišák a měl vypracovaná záda ,ale ve vnitřku sama sebe byl něco jako řekněmě strašpytel.John byl samozdřejmě úplně bez sebe,chtěl se Connorovi nějak pomstít,ale usoudil že by to nikam nevedlo.Po dvou měsících do školy nastoupil další nový kluk jménem Martin,byl to takový kluk co se rád napil a dal si cigaretu.Před hodinou tělocviku si dal cigaretu a špatně ji uhasil ,za chvilku začala hořet šatna a ohen se šířil dál do školy ,,DŮLEŽITÉ HLÁŠENÍ, VŠICHNI IHNED OPUSTÍ ŠKOLU A SRAZ BUDE NA ŠKOLNÍM HŘIŠTI,KONEC HLÁŠENÍ", všichni ihned opustili školu a John hledal Nikol , ale našel jen Connora ,,kde je Nikol " ,, nevim byli jsme ve výtvarce a pak už nevim " ,, deš se mnou pro ni ?" ,, zbláznil ses nikam nejdu ,, ty hajzle " řekl John a rozeběhl se proti vysokým plamenům,,Johne nikam nesmíš"ale John už přeskočil plameny a šel pro Nikol,vyběhl po schodech na horu do výtvarky ,,Nikol ,kde seš?",, Johne sem tady " ,,šup na horu a dem " a vzal ji do náruče ,,jak nás chceš oba dostat ven?" ,, neboj ,něco vymyslim" a utíkal s ní ze schodů dolů rovnou ke dveřím.když v tom se před ně zřítil obrovský hořící trám,který jim zaterasil cestu ven .John položil Nikol na nohy chytl ji za ruku a řekl ,, na tři běžíme ,jo" ,, dobře" ,, tři" a oba běželi k jinému východu ,ale ten jako naschvál byl zamčený ,,Johne podívej ,někdo padá ze schodu " ,, cože" byl to už mrtvý učitel ,který nestihl utéct ,John s Nikol ho uhasili a hledali klíče,ale nenašli .,,Nikol lehni si na zem a počkej" Nikol tak učinila a John někde našel folii ,která byla z jedné strany zlatá a z druhé stříbrná ,, miluju tě " řekl John a dal Nikol pusu přikryl Nikol,,a co ty Johne " ,, o mě se neboj "za chvíli bylo vše v plamenech .Nikol nějakým nedopatřením usnula a když se probudila byla v šoku co a hlavně koho vedle sebe viděla,viděla vedle sebe mrtvého Johna ,který ji miloval a který pro ni šel do hořící školy,,taky tě miluju "potom vztala a dala své blond vlasy do culíku a zůstala u něj s brekem.
YOU ARE READING
Láska a smrt
Romancechlapec zamilovaný do jedné dívky zemře krutou ,ale hrdinskou smrtí