Kapitola první; Úvod

19 3 1
                                    

Píše se rok 2735, před naším letopočtem a na jiné planetě. Zde žili tvorové, které známe dnes pod názvem "lidé" nebo to byl druh alespoň zevnějškem jim podobný. Narozdíl od lidí nepoznají ironii či sarkasmus. Jejich národní pokrm bylo vařené kaktusové filé s leringií(kořenová zelenina podobná mrkvi) a to na úplně celé planetě. No nicméně dostáváme se k příběhu hrdiny;mladého muže, který je tak trochu divný a jmenuje se Kalstrőm.

Bylo ráno a Kalstrőm vstal. Šel se nasnídat a šel jako obvykle do školy. Kalstrőm chodil na biologickou fakultu Saltemské univerzity. Vyšel z domu a šel pěšky do města, které bylo nedaleko z jeho vesnice Zlýn. O chvíli později už vcházel do dveří jeho školy. Ale ten den se vyučování "kapánek" zkomplikovalo; draci (přesněji Ongtroni) zaútočili na Saltem. Draci patřili k armádě sousedního státu-Rasíe (podobnost s Ruskem je náhodná 😀). V Rasíi byla diktatura a komunismus. Měli silnou armádu a ve všem ostatním zaostávali. Mnoho možností obyvatelům Saltemu nezůstalo, jejich malé vojsko se vrhlo na Rasíjské vojska s obrovskou vervou ale i přesto to byla jistá prohra. Většina obyvatel utekla nebo byla zabita (jeden "člověk" přežíval dva roky v troskách města). Kalstrőm byl jeden z těch co se chtěl vrhnout do bitvy, ale jeho drak na, kterém bojoval se otočil a odletěl s ním do Zežletu, hlavního města země Čekja (podobnost opět náhodná) ve které kdysi byl i již Rasíou dobytý Saltem a Zlýn.

Dračí královstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat