«Dlaczego to zrobiłeś?»

188 15 10
                                    

Czarny Grzbiecie...

"Jeju, ale ty jesteś upierdliwy!"

"A ty jaka nudna!"

"Mysi móżdżek!"

"Głupia maruda!"

Dlaczego...

Dwójka młodych kociąt leżała na trawie i oglądała leniwie poruszające się chmury. Nagle jeden kociak podniósł się i przeciągnął.

- Nudzi mi się - powiedział, ziewając - poróbmy coś ciekawszego.

- Jak wymyślisz coś "ciekawszego", to daj znać - prychnęła młoda kotka.

- Błękitka... - jęknął kocurek z ciemnym grzbietem i przygniótł koleżankę ciężarem swojego ciała.

- Jeju, daj mi spokój, albo pomyśl trochę - stęknęła, dusząc się. Zepchnęła go z siebie i odsunęła się parę długości ogona od Czarnka.

- Błękitka~ - nadal drażnił się z kotką.

- Połóż się obok i oglądaj niebo. Chmury są ciekawe - stwierdziła i z powrotem przeturlała się w stronę kolegi ze żłobka.

- Ja nie chcę oglądać tych głupich obłoków!

- Nie rozumiem, czemu ci się nie podobają.

- Nuda... - Znów ziewnął i klapnął na trawę.

To zrobiłeś...?

Błękitnooka kotka ostrożnie powąchała jedno z ziół medyczki. Przywołała łapą swojego kolegę, który natychmiastowo wziął roślinę do buzi.

- Co ty robisz?! - pisnęła Błękitka trochę zbyt głośno i zamilkła. Byli w schronieniu medyczki, która obecnie spała, i lepiej, żeby tak pozostało.

- No co? Dobre jest - oznajmił i oblizał się, po czym beknął.

- Kretynie, to mogło być trujące! - skrytykowała go.

Nagle poczuli ciepły oddech na swoich karkach. Czarnek wzdrygnął się i delikatnie przekręcił głowę. Młoda kotka już obmyślała plan, którędy by uciec.

- A co wy tu robicie o tej godzinie? - zapytał chrapliwy głos zza nich. Widocznie jednak obudzili medyczkę; niestety dzisiejsze szczęście już ich opuściło.

- My... ten, szukaliśmy ciebie, ha - zaczął zakłopotany Czarnek. Nie zdradzi siebie i Błękitki, przecież nie był taki! Obrócił się wraz z koleżanką w stronę starej, ale drobnej kocicy. Jej futro było szorstkie, jednak zadbane i gładko ułożone.

- Mnie? - spytała podejrzliwe z wyczuwalną chrypą w głosie. Prychnęła niedowierzająco, gdy jej wzrok zjechał na zioło częściowo zjedzone przez Czarnka.

- Zjedliście kawałek tego? - zapytała z grymasem złości, ale nie czekała na odpowiedź - Jest więcej warte, niż twoje życie!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 07, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Kocie Oneshoty//WarriorsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz