2. Decembar
' Primite moje saučešće. ' rekao je doktor spuštajući pogled. Oči su mi se napunile suzama koje sam pokušavala zadržati. Uputila sam pogled prema tati koji je klečao na podu bolnice sa rukama preko lica. Plakao je. Nisam mogla više, pustila sam suzu. Posle te sve su tekle jedna za drugom slivajući mi se niz vrat. Srce mi se kidalo na hiljade komadića. Prebledela sam, sva crna oko očiju od razmazane maskare za čas sam se našla u zagrljaju Lise. Grlila me je snazno, plakala skoro kao ja i tešila me u isto vreme. Lisu znam ceo život. Uvek je bila tu za mene. I kad treba a i kad to nije potrebno. Znala je svaku moju tajnu, videla svaku moju suzu, podržavala me.. Bila mi je ceo život. Znam je još iz vrtića. Imale smo po tri godine ali opet smo se igrale zajedno svaki božiji dan. Naše majke su bile takođe dobre drugarice. Zajedno smo se šetale sa njima, išle u parkiće, na rođendane... Kad sam punila 6 godina Lisa je došla prva. Grlila me snažnp baš kao sada jer smo saznale da ćemo ići u isto 'odeljenje' u vrtiću. Mojoj sreći nije bilo kraja. Mnoge devojčice su bile ljubomorne na naše prijateljstvo. Svaki dan sam bila sa njom. Onda dolazi prvi razred. Takođe smo išle zajedno. Sedele smo uvek zajedno u trećoj klupi kraj prozora. Naše prijateljstvo se gradilo svaki dan. Svake sekunde sam je volela sve više i više. Uvek smo bile zajedno. Kad sam krenula u srednju školu bile smo razdvojene godinu dana dok ona nije došla u naš razred. To se desilo pre oko godinu. Volim je najviše na svetu. Ali sada mi se svet ruši. Dotakla mi je ruke. - 'Rose pobogu ti si hladna kao led!' rekla je glasno i spustila me na stolicu. Pogled mi je bio uperen u plafon, nisam se obazirala na okolinu, na suze drugih ljudi. Samo sam želela da me Lisa zagrli. Donela mi je kafu i neko čebe da se zagrejem, zatim je sela pored mene. Jednu ruku mi je prebacila preko ramena dok joj je druga bila na mojoj. Obe smo plakale.
- ' Rose, idemo. ' Rekla je gospođa Matilda ( Lisina mama). Uhvatila mi je ruku i povukla ka gore. Stala sam na noge kojima je malo falilo da me bace na pod. Povele su me ka izlazu iz bolnice. Već pri kraju hodnika bacila sam pogled na tatu koji nije ustao sa zemlje. -' Rose idemo' rekla je Lisa koja mi je pomagala da koračam. Otrgla sam se i potrčala tati. Zagrlila sam ga što sam mogla jače. Nije uzvratio zagrljaj. Nije mogao. On i mama su bili zajedno od sedmog razreda osnovne škole. Ostala je trudna sa 23 godine kada su se i venčali. Imala je 39 godina. Tako je mlada preminula. Veliki šok za njega.
- ' Lisa vodi Rose kući. Daj joj nešto da jede. Gospođo Matilda molim vas ostanite sa Rose večeras. Doćiću ujutru ' govorio je tata veoma ozbiljno iako je bio uplakan i potrešen. -' Nemojte se brinuti gospodine Hathaway. Biće Rose dobro. ' tiho je govorila Lisina mama dok su me podizale sa zemlje. Odvele su me u kola i krenule kući. Živim u velikoj vili na bogatom delu grada. Mrzela sam to još od prvog razreda. Svi su mislili da ću biti propala bogatašica i družili se sa mnom iz čiste koristi. Dok smo se vozile gledala sam u prozor i kapljice kiše koje su se slivale niz isti. Nebo je tužno baš kao i ja. Stigle smo nakon desetak minuta. Nisu imale kišobran pa su podigle moju jaknicu da me zaštite od pljuska. Dok su otvarale vrata gledala sam u svoje mokre čiizme. Uvele su me unutra i stavile na krevet u dnevnoj sobi. Lisa me je grlila i tešila dok je njena mama pravila nešto da jedemo. Na vratima se začulo kucanje....
Ko je to bio na vratima i šta se nakon toga desilo u sledećem delu koji postavljam kada bude 50 reads-a. Nadam se da će vam se svideti priča ♥.
YOU ARE READING
Vampire
VampireRose je mlada devojka iz New Yorka koja je do skoro živela sa roditeljima u vili u bogatom delu grada. Sa najboljom prijateljicom Lisom koju zna ceo život prolazi kroz razne avanture.