Hız ve Çevikliği

489 10 5
                                    

Genç yaşta o kadar zorluk yaşamasına rağmen şuan dünyanın en iyi futbolcularından biridir.Her maça aynı önem veren bir insandan bu kadar iyi performans beklenir.Messi futbol kariyerine  Barselona'da başlamıştır ve hala da orada devam etmiştir.Bu başarısıyla Barselona'nin profesyonel takımına çıkıp yeteneklerini göstermiştir. Takimina çok önemli katkı sağlamıştır. Bu başarısıyla Avrupa'nin önemli takımlarıyla anılmıştir.Yüksek bonservis bedelinden dolayı Messi Barselona'da kalmıştır.

Barselona'da kalmıştır ve performansının üstüne katarak futbolunu geliştirmiştir.Bu başarısıyla dünyanın en iyi genç oyuncusu seçilmiştir.Yaşı ilerledikten sonra kalitesi artmıştır. Pes ve Fifa futbol oyunlarının kapak resmi olmuştur.Bu oyunlarda kapak resmi olması ününü artırmıştır.Barselona'da çok UEFA ŞAMPIYONLAR LIGi ŞAMPIYON eden önemli yıldızlardan biridir.  Bu. başarılarıyla

dünyanın en iyi oynayani olmayı hak etmiştir.

Sadece İSPANYA liginden değil kendi ülkesi. Arjantin'de gösterdiği performansla o milli formayı terletmeye başlamıştır.

Kariyerinde hem Barselona, Arjantin'de gösterdiği performansla dünyanın önde gelen kupalarının kazanmıştır.Hatta bi anda espri yaparsak bir ev daha lazım Messi'ye çünkü aldigi madalya ve  kupalara yer bulması zor olabilir.         

Şu an dünyanın en iyi oyuncudur herkes ne derse desin olmasa bile gonullerin birincisinin. Her halde ona bir alkış eksik etmezsiniz!!!

Messi 10Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin