Prolog

8 2 0
                                    

Už je to měsíc co jedna dívka důvěřovala spoustu lidem a spousta lidí jí tím ublížilo, změni se její život k lepšímu nebo to bude ještě horší.

Sedim na posteli a přemýšlím o tom co se vlastně stalo , hlavou se mi rozezněly mě známe tóny písničky  kterou jsem dříve milovala a milovat budu. 

Už je to měsíc co jsem nevyšla na ulici nebo  se nepodívala někam do města , zatím to je těžký vydržet to ve škole, potkávat lidi po chodbách kteří byli moji kamarádi bylo to těžké za ten měsíc se ne bavit ani s jedním člověkem,  dokola vysvětlovat co mě trápí a bolí bylo nejtěžší,  ani brečet už mi nejde mam dost vyplakane oči že víc už to nepůjde .

Ráno

Nahazuju krásný falešný úsměv , a vy kráčím si to na zastávku kde postávají všichni falešný lidé zírajíc na mě , nasazují si masky nejlepších kamarádek, důvěřujících holek,  a pak lidi jako já,  bez kamarádů svý bezvadný rodiny, bez lásky a všeho kolem co žije ze svým spokojeným životem.

Ve škole
Davy lidí jen tak kolem prochází a zrající na všechny kolem aby měly další drby o tom jak kdo vypadá nebo ským se kdo vyspal.
Den utekl jako vždycky tak nějak rychle a ja už sedím zas v busu ze svojí hudbou .

Zavrněl mi mobil a na obrazovce se ukázalo že mám novou SMS,  neradostně zprávu otevřu.

"Kámo to mam čekat na svůj kondom 3 dny sakra pohni 😂"

"Ehm az ho budeš nasazovat neoslepni přitom protoze sis spletl číslo "

"To si přehnala 😂 sorry máš stejný začáteční číslo i konec jako můj kámoš"

"V tom případě máš kámoše idiota,  sbohem!

"Ne počkej nechoď nevadí ti snad že ti pišu ne? Když už jsme u toho ja jsem Luke a ty jsi?

"Proč bych ti měla říkat svoje jméno? 

Uživatel změnil přezdívku na Mrs mysterious

"Protože chci vědět jak se jmenuješ určítě máš krásný jméno "

"Hele jo tu přezdívku si nech a nebudu ti říkat svoje jméno a jen tak náhodou nemáš na práci lepší věci?

"No jako mám ale teď mě zajímáš jen ty"

"Opravdu vtipnější bejt nemůžeš? 

"Ano mužů ale to se ani nesnažím "

Po přečtení poslední zprávy jsem telefon dala do kapsy a koukala ven z okna.

Když jsem dorazila domu nečekalo mě hezké přivítání a žádné povídání o tom jak bylo ve škole , na lednici ležel papírek na kterém bylo napsáne to co vždycky
"zlatíčko jsme v práci ještě se ozveme máma s tátou "
Jak jinak,  sundala jsem si bundu a šla do kuchyně si udělat nějaké jídlo i když sem moc hlad neměla něco jsem jíst musela

Můj telefon začal vibrovat a na obrazovce se objevilo že mám další zprávy od onoho neznámého kluka,  telefon jsem si dala na nabíječku a zapadla do postele, po chvilce jsem viděla jen tmu

Znovu šťastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat