Dobar dan. Ovdje Baka Greta. Danas vam JA pricam priče za laku noć.
Pa, POČNIMO!
Ova priča se zove: BAJKA O SMRDLJIVOM KARLU I O PRINCEZI STANKI.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Jednom davno... profesorica Stan-- OH -- princeza Stanka je živjela u kraljevstvu "Doko".
Jednog jutra, Stanka se probudila i ustala sa njezinoga kreveta. Otišla je u kuhinju da uzme nešto za pregristi.
Stanka je uzela kruh,marmeladu i jajceta.
Stanka je hodala po njezinome dvorcu nakon njezinog tumblr doručka.
Uvidjela je njezine sluge kako obrađuju njezin vrt i sade lijepo cvijeće.
Sve su sluge bile ugodno i pristojno obućeni. Osim jednog sluge koji je imao najobićnije sive hlače i bijelu majicu.
Stanki je po picu taj sluga izgledao ugodan za oko (ne. xd)
Zvao se 'Karlo'
Stanka se na prvi pogled zaljubila u njega. S obzirom da nije htjela pokazivati svoje osjećaje na drugima,uvijek mu je naređivala.
Karlu je to isprva išlo na živce, ali sada se doduše navikao.
*nakon nekoliko mjeseci...
Stanka se jako razboljela. Trebala je lijeka... nitko od sluga nije htio pomoći, jer su svi mislili da će se zaraziti ako priđu Stanci.
Stanka se osjećala užasno...
Sve do jednog dana kada je jedan sluga, prestao da mari za njezinom prošlošću, i došao je do Stanke i rekao "Ja ću da te spasim, princezo moja". Karlo je tako otišao u potragu za lijekom
Stanka je bila jako sretna što se baš on uključio u potragu za cvijetom, kao jedina muška sluga u dvorcu Doko.
*par dana kasnije...
Karlo se vratio sa lijekom. Stanka je popila lijek.
Ozdravila je, dignula se iz kreveta.
I KARLO I STANKA SU ŽIVJELI ZAJEDNO DO KRAJA ŽIVOTA I IMALI SU 4 DJECE I SVI SU BILI GEJ.
KRAJ!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Pa, djeco, nadam se da vam se svidjela priča za laku noć. Vidimo se sutra.
napomena: trenutno je 00:35 i Meri je sve ovo napisala sama.
*PS OVO NIJE NAMJERA DA NEKOGA POVRIJEDI NEGO SAMO RADI ZABAVE, HVALA*
YOU ARE READING
Baka priča najljepše azijske priče za laku noć
HumorOvdje baka Greta. I ja ću vam od sada pričati NAJLIJEPŠE priče za laku noć. Budite sigurni da čitate ovo prije ponoći. Točnije u 23:45. :) -S ljubavlju Baka Greta. <3