Hissettiği acı karşısında bir çığlık koyverdi . Merdivenlerden yuvarlanmış , ve büyük ihtimalle bir yerlerini kırmıştı . kafasını kaldırıp bu acıya sebep olan şeye baktı . Merdivenlerin başında bir çocuk ve bir kız kendisine bakıyordu . Onları tanımıyordu . Büyük ihtimalle üst sınıftaydılar . Kız koşarak yanına geldi . "Kusura bakma , iyi misin ? İstemeden oldu . Eğildiğini görmedim . Yürürken tökezleyince sana çarpmışım , kusura bakma . " Kız sözlerinde samimi gibiydi , ama bu çektiğim acıya çare olmuyordu . Dönüp yanında gördüğüm çocuğa seslendi . "Aras orada ne dikiliyorsun ? Gelip bana yardım etsene . Pardon bu arada adın neydi ? " deyip bana baktı . "Yağmur " "Benim de Hilal . Tekrar üzgünüm 1. sınıfsın galiba . Dur seni kaldıralım biz " deyip koljumun altına girdi . Beni ayağa kaldırmaya çalışırken Aras diye seslendiği çocuk ta dirseğimden tutup yardımcı olmaya çalışıyordu . Ayağa kalkınca kolumun acıdığını farkettim. Oynatmaya çalıştım ama bu daha çok acımasına neden olmuştu. "Yağmur iyi misin ?"diye Hilal bana seslendi . "Yok bir şey. Sadece kolun biraz acıyor " Aras kolumu tuttu ve eliyle oynattı . Ağzından acı dolu küçük çaplı bir çığlık kaçtı . "Bence bir doktora görünmelisin . Baksana kolunda problem varmış gibi görünüyor . Hatta istersen seni biz götürelim . Sonuçta bütün bunların sorumlusu Hilal degıl mi ? " deyip Hilal'e baktı . Hilal'in yanakları kızarmıştı . "Gerek yok birazdan geçer " deyip isteksizliğimi belli ettim . "Neyse ben gideyim . Yardım ettiğiniz için teşekkür ederim . " deyip merdivenlere yöneldim .