Capitolul 1

103 8 2
                                    

Ma aflam singura intr-o multime de oameni care dansau,beti si care tipau numai lucruri stupide.Au promis ca o sa fie distractiv,ca o sa ma distrez,ca nu o sa ma lase singura,si dupa cate vad  nu aveau de gand sa se tine de promisiunle facute,au plecat  si m-au lasat singura, sau unit multimie de adolescenti care erau bauti.Niciodata nu mi-am imaginat petrecerile popularilor ca fiind asa.Incercam sa im fac loc printre adolescentii beti ca sa ajung la cuier pentru a-mi lua geanta si jacheta si sa plec de la aceasta petrecere.In timp ce incercam sa ajung la cuier mi-am vazut prieteni,beti?Ei nciodata nu sau imbatat,nici nu vreau sa imi imaginez ce sar putea intampla la finalul noptii,dar eu nu o sa stau sa aflu,nu,de data asta o sa le platesc cu aceeasi moneda,ei si-au cautat-o,pai ei singuri o sa iasa din asta.

Cand in sfarsit am reusit sa ajung la cuier,fara sa ma uit la cei din fata mea care se devorau cu sarutari in casa straina,am iesit cu jacheta pusa pe mine,aerul rece de noapte si-a facut prezenta in corpul meu asa ca am strans mai tare jacheta pe mine si am accelerat pasul spre casa mea.

Zgomotul de la un motor ma facut sa ma opresc in loc,inainte sa ma intorc am suspirat facand ca tot corpul sa se relaxeze putin,gandindu-ma de doua ori in a ma intoarce am decis sa continui sa merg,dar de data asta cu un pas mai accelerat fata de cel cu care am iesit de la petrecere,am auzit cum motorul a pornit din nou,si in cateva secunde il aveam la doi centimetri de mine in dreapta,inca putin si intra pe aleea pe care mergeam.

-Singura?-Mi-a spus o voce groasa.

Am negat cu capul.

Era evident ca eram singura,dar nu vroiam sa ii dau satisfactia de a facea asta mai usor.Am vazut ca magazinul de chitari a lui Bobby era inca luminat si fara sa ma gandesc de doua ori am intrat.Vroiam sa scap de baiatul ala.

-Imi pare rau este inchis-Imi spune Bobby starngand materialul.

-Bobby,sunt eu,am trecut doar ca sa te salut -am mintit.

-Hayley! ce surpriza!-a spus fericit.

Au trecut deja cinci minute de cand am intrat in magazin,sigur baiatul sa saturat sa astepte,cu o inbratisare scurta mi-am luat la revedere de la Bobby,este un bun prieten cu parinti mei,care mereu este dispus sa ajute,m-am uitat in ambele parti inainte sa ies si cu pas rapid ma indreptam spre casa mea,desi mai era mult pana sa ajung acasa,cand am trecut de colt m-am uitat si din fericire nu mai era nici o motocicleta,mi-am continuat mersul pana ce niste brate m-au inconjurat talia de la spate,am simtit un fior care mi-a strabatut tot corpul din cauza atingeri acelea.

-Chiar esti singura.

Vocea aia ragusita inca o data,o cunosteam era vocea tipului de pe motocicleta,si-a lasat motocicleta deoparte ca sa ma depisteze,dar de ce o facea?Ce este ceea ce vrea?Cum am scapat din stransoarea lui,fara sa il privesc direct in fata mi-am continuat pasul,de data asta mai lent,nu vroiam sa isi dea seama ca imi e frica de el.

-Cand vorbesc vreau ca ca persoana cu care vorbesc sa ma priveasca in ochii.-mi-a ordonat prinzanduma de incheietura maini facand in asa fel sa ma intorc si sa ii privesc fata.

Pentru un moment am ramas muta,lumina de pe starda face ca ochii lui verzi sa sclipeasca,fruntea lui increti,uitandu-se in ochii mei,buzele lui erau carnoase si roze,purta o jacheta din piele,asta il facea mult mai senzual decat era deja.Cand am revenit la normalitate am incercat sa scap din stransoarea lui,dar ma adus si mai aproape de el.

-Nu vezi ca nu o sa iti fie asa de usor sa te eliberezi de mine?-imi spune cu un sambet sarcastic.

Bine,noaptea nu mergea asa bine cum planuisem,prieteni mei au preferat sa plece cu cateva sticle de votca decat sa stea cu mine si acum un necunoscut ma urmareste si dupa doar daua secunde de cand l-am vazut imi da ordine.In momente ca astea scot din mine toata furia pe care o am inauntru si sa ii spun detoate mai putin lucruri frumoase si sa scap de acolo cat mai repede posibil,dar pricirea lui ma face slaba,singurul lucru pe care il puteam face era sa imi indrept privirea care ii contepla fata lui perfecta spre altceva.

-O sa te duc acasa-mi-a spus.

-Ce?-am spus privindul urat-Cred ca sunt suficient de mare ca sa merg singura,fara acompaniant,in plus nu am de gand sa iti dau adresea mea.-I-am aratat picioarele ca sa isi de-a seama ca pot sa merg si singura si imediat am inceput sa merg.

Se pare ca raspunsul meu nu prea ia placut .

-Urcate pe motocicleta.-mi-am incretit fruntea-Nu ma face sa incep cu numaratoarea inversa.

-Ce este numaratoarea inversa-am intrebat incredula.

-Tu doar urcate pe nenorocita de motocicleta-imi spune inclestant mandibula.

-Si daca nu ce ?-i-am spus ridicand spranceana.-Uite nu stiu cine esti,dar o sa iti spun ceva ce astept sa te ajute si mai incolo,poate altele cad in capcana ta,dar eu nu.-si i-am facut cu mana-Sper sa nu te mai vad din nou.

Stiam perfect ca ultimele cuvinte aveau sa il infurie mai mult,dar nu ma importa,vroiam doar sa ajung acasa,sa ma arunc in pat si sa dorm trei zile.Am auzit cum facea "numaratoarea inversa" inca nu inteleg la ce se refera aceasta"numaratoare inversa",cand a terminat am auzit niste pasi in spatele meu si dupa niste maini m-au ridicat repede si am observat sa eram pusa pe umarul lui drept si ma ducea la motocicleta lui,ma asezat pe motocicleta si inainte sa imi dau seama mi-a intins o casaca si mi-a ordonat sa o pun el asezanduse in fata mea,mi-a aratat talia lui indicandumi,sau mai bine avertizanduma sa ma prind de ele daca nu vroiam sa zbor de pe motocicleta.Inca incercand sa asimilez totul a pornit motocicleta si ma facut sa ii inconjor talia cu minile cu forta,cred ca am vazut un zambet.

-Adresa ta ,care este?Daca nu mi-o zici o sa mergem la apartamentul meu.-mi-a spus el.

Fara sa ma gandesc de doua ori i-am dat adresa nu vroiam sa ma duca la el in apartament,nici macar nu ii stiam numele dar nu asta nu era o prioritate pentru mine,dar ininte sa dau adresa mea unui baiat trebuia sa stiu si eu cate ceva despre el,macar ceea ce era principal

-Aici este?- spune parcand in fata casei mele.

-Aha-am coborat repede si am lasat casca pe motocicleta-Adio-ma intorc.-Multumesc ca mai adus.

-Ne vedem maine-mi-a spus zambind.

Ce?Bine nu o sa fie asa de usor sa scap de tipu asta.Fara sa imi iau ochii de la el am decis sa ma intorc si sa intru in casa odata pentru todeauna,inainte de a intra am auzit cum isi curata gatul.Ce naiba mai vroia acum?

-Ma numesc Harry.-am dat din cap in semn ca am auzit.

-Aha-ma intorc din nou ca sa intru in casa.

-Numele tau?-a intrebat asteptand un  raspuns.

-Ce se intampla cu el?-am raspuns amuzata.Nu stiu de ce nu porneste odata motocicleta sa plece o data pentru todeauna.

-Nu ai de gand sa imi zici numele tau?-ma intreaba cu vocea lui groasa.

-Afla tu singur.-si am intrat in casa.

Am scapat  un chicot care inainte ma sufoca,precis acum este furios,dracuind,sau mai stiu eu ce.Sigur parinti mei se uita la serile alea de filme politiste ce le plac,fara sa fac mult zgomot m-am indreptat spre scari,dar cand sa le urc prima scara tatal meu ma oprit,cumva avea ochii la spate?

-Cum a fost?-ma intrebat inca atent la televizor.

-Bine,se poate spune ca nu a fost cum mi-am imaginat.

-A sunat mama Carolinei.-se intoarce.-Sti ceva de ea?Este in stare buna?

-Nu stiu nimic mama.-am negat cu capul.Da,stiam,stiam perfect in ce stare era prietena mea,dar cum mereu o protejez mintind pentru ea si pentru ceilalti prieteni ai mei nu am putut zice adevarul chiar daca stiu ca intr-o zi asta o sa se intoarca inpotiva mea.

-Hayley,sigur?-ma intrebat mama ridicand o spranceana

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 23, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Stranger (Harry Styles F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum