Capitolul 1

11 0 0
                                    

Alexia POV:

Azi e prima zi de liceu si alarma suna de vreo 5 minute si deja nu o mai suport.Ma trezesc somnoroasa si ma duc spre baie sa imi fac rutina de dimineața( nu va mai spun cum decurge stiti si voi spalat pe diniti, maini, fata , dus etc.)Apoi ma duc sa imi aleg cu ce sa ma imbrac , dupa 5 min. de cautat am decis sa imi iau o pereche de blugi si un tricou alb pe care scria keep calm and smile. Ma duc in bucatarie unde o gasesc pe mama care isi facea o cafea si vad un bol de cereale cu lapte pe masa.Mananc apoi aud ca suna cineva la ușa. Deschid si vad ca e Nico o invit inauntru si ma incalt cu o pereche ce adidasi negi.

Nico POV:

Sunt la usa Alexiei si vad ca imi deschide usa si ma invita înăuntru.O astept sa se încalte apoi plecam spre liceu teoretic Decebal.
Ajunse la liceu ii vedem pe vecini nostri , erau in clasa cu noi.Ma duc la baiatul acela sa fac cunoștință:
E(eu): Buna, ma cheama Nicoleta dar imi poti spune Nico.Pe tine cum te cheama?
V(Vlad): Hei, pe mine ma cheama Vlad, iar cel de acolo e Cristi fratele meu geaman.Stai putin ,tu nu stii cine suntem??
E:Nu, de ce ar trebui??
V:Aaaa.....nu mai conteaza (se bâlbâie el)
E:O.....k!S-a sunat eu trebuie sa plec, ne vedem maine!Pa!!
V:Bine!Pa!Dar mai intai vrei sa mergem maine dupa liceu la un suc?
E:Ok, vorbim maine, chiar ma grabesc!!!
V:Bn!Pa!

Alexia POV( intre timp):

Ok am ajuns la liceu.Nico se duce la baiatul acela , eu ma duc sa ma plimb pe hol pana vine doamna diriginta dar la un moment dat ma lovesc de cineva
E:Scz nu am vrut sa te lovesc!Ma cheama Alexia pe tine cum te cheama?
X:Pe mine ma cheama C......

SFARSIT CAPITOL *SUSPANS*
Cine credeti ca este??

O viata de neuitatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum