Chapter 1 'AnataNoTenshi'

111 6 2
                                    

Godzina szósta - normalni ludzie śpią o tej porze. No właśnie... NORMALNI!
A moja siostra do nich nie należy...

Obudził mnie głośny huk dochodzący z kuchni. Od razu zerwałem się z łóżka i pognałem na dół, aby sprawdzić co się dzieje. To, co ujrzałem, było... dziwne...

W pomieszczeniu stała moja młodsza siostra z garnkiem na głowie... Szczerze mówiąc, nawet nie wiem jak to skomentować.

- Siostra, co ty odwalasz? - spytałem rozbawiony całą tą sytuacją.

- Próbowałam ugotować makaron... - odpowiedziała speszona.

- Ach, ty jesteś jakaś upośledzona... Kto mądry gotuje rano makaron?

- Ja! - rzekła nie zwracając uwagi na wcześniejsze zdanie.

- Ty nie jesteś mądra... - mruknąłem pod nosem i zabrałem się za sprzątanie tego syfu. - Może byś mi tak łaskawie pomogła, a nie siedzisz na dupie i się mi przyglądasz...

- Nie chce mi się... - wymamrotała, a ja tym czasem sięgnąłem po telefon, który zabrałem już ze sobą wcześniej. - PROSZĘ NIE DZWOŃ DO MAMY, JUŻ CI POMAGAM! - wrzasnęła, by następnie znaleść się obok mnie.

- Heh... Czemu jesteś moją siostrą?

- Czuję się obrażona... - powiedziała, a następnie wyszła z kuchni.

- Ej, a ci co? Okres masz? - zażartowałem, lecz po chwili tego pożałowałem.

Ophelia rzuciła we mnie patelnią...

- KURWA! - krzyknąłem.

- Hyde, czemu przeklinasz przy młodszej siostrze?

No nie...

- Cz-cześć m-mamo... - wyjąkałem przestraszony. - Myślałem, że będziesz później... - to zdanie udało mi się wypowiedzieć już normalnie.

- Wyszłam wcześniej z pracy, ale... HEJ, NIE ZMIENIAJ TEMATU! - krzyknęła, a po chwili stała obok mnie. - Ophelia, chodź tu!

- Już idę, mamo! - usłyszałem piskliwy głos blondynki. - Coś się stało?

- Czemu tu jest taki syf?! - wysyczała zdenerwowana i nie zwracała uwagi na uprzejmy głos mojej siostry.

- To nie ja! To Hyde! - A to menda! Najlepiej zwalić na mnie!

- Z tego co wiem, to Hyde bardzo dobrze gotuje. Przecież chodzi do szkoły dla kucharzy. Ophelia, jeśli się przyznasz, to kara będzie łagodniejsza. - powiedziała mama na jednym wdechu.

- N-no b-bo ja ch-chciałam ugotować m-makaron... I n-nagle s-stało się, t-to, c-co widzisz... - Zielonooka była już blisko płaczu.

- Nie mogłaś poprosić swojego brata, aby ci pomógł? Myśl trochę, dziewczyno!

- Ale on wtedy spał... - wymamrotała cicho.

- Eh... Teraz ty, Hyde. Dlaczego przeklnąłeś? - te wszystkie słowa skierowała do mnie, a ja poczułem jakąś gulę w gardle.

- Bo Ophelia rzuciła we mnie patelnią...

- Dzieciaki, ja już nie mam do was sił... - rzekła i pokierowała się do swojego pokoju.

Dobra, trzeba to sprzątnąć!

>Time Skip<

Kiedy wracałem ze szkoły, usłyszałem dobrze mi tak znany dźwięk - powiadomienie z wattpada. Uradowany szybkim ruchem wyciągnąłem telefon ze skórzanej kurtki, aby następnie go odblokować.

AnataNoTenshi zaktualizował To wszystko przez twoje oczy! #BL - Rozdział 13 - Nie rozumiem... + informacja

- No w końcu! - krzyknąłem uradowany, a wszystkie oczy przechodniów skierowały się w moją stronę, lecz miałem to gdzieś.

W końcu liczyło się moje ukochane opowiadanie!

Bądź pierwszym, który napisze komentarz

Wow! I jeszcze mogę napisać komentarz jako pierwszy!

xLa-chan

Cudowne! Czekam na kolejny rozdział i życzę dużo weny!❤😍😊

8 odpowiedzi

AnataNoTenshi

Dzięki! ;)

xLa-chan

Spoczko❤

AnataNoTenshi

Nie za dużo tych serduszek?

xLa-chan

Nie❤❤❤

AnataNoTenshi

=_=

xLa-chan

Po prostu uwielbiam twoje książki i zasługują one na serduszka❤❤

AnataNoTenshi

Dzięki?

xLa-chan

Znowu mi dziękujesz😊❤

- Oh... - mruknąłem.

Nawet nie zauważyłem kiedy dotarłem do domu.

○●○●○●○

Привет!/Здравствуйте!/Добрый вечер!

●Jeśli rozdział ci się spodobał, zostaw po sobie ślad😉

○Rozdziały nie będą się często pojawiać ;-; [w 'Kopciuszku' też ;______;]

●Planuję napisać opowiadanie Riren oraz one-shot z Lawlichta i Kuromahi 😊

Do napisania/przeczytania/czegoś na pewno! (niepotrzebne skreślić)

~Я не знаю!

Wattpad łączy ludzi ●LawLicht○ ¡WOLNO PISANE!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz