Holka nebo Kluk

7 0 0
                                    

Kapitola 1 něco o mě 

ahoj jmenuji se Hel. Je mi 16 let. moje sestra se jmenuje El .Je to krásná slečna z hnědými vlasy a krásně modrými očky . Svoji sestru jsem neviděla od svých 14 let. Jí v tu dobu bylo 16 let. akorát že můj táta ji nechal zavřít do ústavu chtěla totiž utéct se svým klukem. Jackem Blackem.

Bylo mu tehdy 17 let když moji sestru odvezli do toho ústavu. Jack byl hrozně smutný a nevěděl co dělat tak šel za svoji sestrou . A on ji řekl že si pro ní pojede že ji tam odsud odvede a pojedou na tu farmu kde budou mít děti a budou tam  mít krásnou úrodu. Ale Jack tam nedojel . Někdo ho totiž zastřelil . A teď jsem začala zjišťovat kdo to byl . Jo a jeho sestra se jmenuje Caroll. Ale teď k samotnému příběhu kdy jsem se jsem přistěhovala. A co to je vlastně za město 

právě jedu s  rodiči v autě můj táta se nerad stěhuje ale tentokrát ho to napadlo samo. Zeptala jsem se na El můj táta se o ní nechce bavit mou sestru nemá rád . Sama jsem do teď nepochopila proč je pryč proč nemůže tu být s námi. Můj táta mi řekl ať už sakra jsem zticha.

Že už jsme tu vykřikla moje máma. Jmenuje se to tu Hardenhale.Vůbec tohle město neznám nic mi to neříká . Pověděla jsem mamce moje mamka má strach bylo to na ní vidět.

Moc jsem to nepochopila ale dala jsem tomu čas a šla koukat z okna  našeho auta.

a najednou jsme přijeli k jednomu baráku a hned vedle toho baráku staly nějaký kluci .

jeden byl takový hezký havraně černé vlasy měl a ten druhý měl vlasy jak  nějaká blondýna z Prahy.

oba byli hezcí řekla jsem si a najednou jsem se tomu klukovy s havraně černými vlasy  podívaly do obličeje byl nádherný a tak roztomilý.

pokračování příště


vím docela se to podobá Riverdalu kdo zná ale pak to bude úplně jinak tak se snad budete těšit.děkuji

děkuji

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Holka nebo klukKde žijí příběhy. Začni objevovat