Ve parti başlamıştı.Partidekilerin çoğunu tanımıyordum.Zaten hepsini Chris çağırmıştı onun arkadaşlarından ne beklenir ki.Son ses müzik çalıyordu. O kalabalıkta Lisayı arama çabasına girdim.Bulduğumda havuzun başında Hakan ile sohbet ediyorlardı bir anda şok olmuştum.Lisa genelde bir çocuk onunla konuşuyorsa heyecanlanır konuşamazdı.Yanlarına gittim ve Merti sordum.Aslında onların yanına gidip oturacaktım ama eğer otursaydım parti bittikten sonra Lisa beni öldürürdü.Merti sorduktan sonra Hakan "Arka bahçede seni arıyordu" dedi.Yanlarından ayrılarak arka bahçeye gittim.Mert Ecrin ile konuşuyordu.Ve baya yakınlardı.Sinirlenip ön tarafa Hakanların yanına geçip oturdum.Lisa bir şey mi oldu bakışını attı.O anda masaya Chris geldi elinde bira vardı.Elinden birayı aldıktan sonra dikledim.Chris"Vay bebeğim sen bira içer miydin?" diyince sinirlendim ve o sinirle Chris'e vurdum."Chris gülerek " Sinirlenince çok tatlı oluyorsun" dedi.Aldırmadan masaya oturdum ve Mertler geldi gayet keyifliydiler.Onlarda masaya oturduktan sonra Chris ben Lisa Hakan Mert ve Ecrin doğruluk mu cesaretlilik mi oynamaya başladık.Daha doğrusu oynadığımız oyun 'shot' dı. İlk olarak şişeyi ben çevirdim ve şişenin soru soran kısmı Chris'e cevaplayan kısmı bana geldi.Şansımı sikeyim ben.Zaten şanslı olsam erkek doğardım.Chris gülerek "Şanslı günümdeyim herhalde" dedi.Bende " Sor artık"dedim. Chris: "Doğruluk mu cesaretlilik mi?" diye sordu.Biraz düşündükten sonra "Cesaretlilik"dedim.Herkes şaşkın gözlerle bana baktı.Bende " Ne yani cesaret diyemez miyim?"dedim.Chris gülerek " Uzun zamandır yapmanı istediyordum ama bir türlü kısmet olmuyordu beni öp" dedi.Al işte sapık bu çocuk ve ben bu çocukla aynı evde kalıyordum.Bir anda istemsizce "Oha" dedim.Chris " Güzelim öpmiyceksen iç" dedi.Tabiki bende içki içtim ve şişeyi çevirdim.Lisa ve Hakan çıkmıştı Hakan Lisaya soruyordu.Hakan: ' Hiç aşık oldun mu?' dedi.Lisa kendinden emin bir tavırla" Hayır olmadım" dedi. Oyun devam etti ve bir kaç el sonra Chris ve Mert çıktı. Mert Chris'e soruyordu. Mert " Jessi gerçekten seviyor musun? Yoksa sadece yaptığın yavşaklık mı?" diye sorunca yine herkes şaşırdı.Hakan "Hey sakın ol dostum"dedi.Bunu neden dediğine anlam verememiştim.Kendi aralarında anlaşıyorlardı büyük ihtimal.Çok geçmeden Chris piç smilenı takınarak ve bana bakarak " Jess vazgeçilmez değil ama oma aşığım istesem vazgeçebilirim ama vazgeçmiycem" dedi.Bende kendimi tutamayarak "keşke vazgeçsen" dedim fısıldayarak.Sanırım duymuştu ama duyması çokta önemlı değildi zaten içmiştim başım ağrıyordu.Bir el sonra ben ve Ecrin çıkık.Ben soruyordum Ecrin cevaplıyordu.Doğruluk mu cesaretlilik mi ? dedim. Ecrin " Doğruluk" dedi. Ve direkmen sorumu sordum."Merti seviyor musun?"dedim.Herkes yine şaşırmıştı bu seferde Lisa gülüyordu." Ne gülüyorsun"dedim.Lisa "Sen fazla içtin kızım gitti senin kafan" dedikten sonra Ecrine döndüm ve "Cevaplamıycak mısın artık" dedim.Ecrin cevaplamadan içki içti.Biliyordum.Bu kızın Merte aşık olduğunu biliyordum diye düşünürken oyun bitti.Kalktım ve eve girip içki aldım.Havuzun başına gelip oturdum ve aldığım birayı içmeye başladım.Mert geldi ve yanıma oturdu. Hicbir şey demedim.Mert " Yeter artık Jess fazla içtin bırak artık içmeyi" dedi.Umursamadım onunla uğraşacak halde değildim.Onu dinlemeden içmeye devam ettim.Bu sefer zorla elimden içki şişesini aldı.Bende doğal olarak " Ne yapıyorsun sen? Ver su şişeyi" dedim.Mert ciddi bir tavırla " Hayır.Fazla içtin Jess" dedi.Başım çatlıyordu ayakta zor duruyordum.Elinden içki şişesini almaya çalışıyordum.Ağzımdan biranda kelimeler dökülmüştü. " Sen git Ecrinin yanına merak ediyordur seni" dedim.Demez olaydım... Hayatımın en büyük aptallığıydı.Bunu söyledikten sonra anladım.Mert gülerek "Sen beni mi kıskanıyorsun?" dedi.Salak bu çocuk hala anlamamış.Gerçi neden onu kıskandığımı bende anlamamıştım.Tam o anda Mert gülerken içki şişesini aldım ve biranda dengemi kaybederek havuza düştüm.Mertte benimle düşmüştü beni tutmaya çalışırken oda gitmişti suya.Soguk su iyi gelmişti kendime gelmiştim az da olsa.Havuzun dibinden çıktıktan sonra Mert yüzerek yanıma geldi " Jess iyi misin?" dedi. "İyiyim bir şeyim yok" dedim. O anda partiden bir çocuk" Havuza girmenin serbest olduğunu bilseydik direkmen mayolarla ve kızlarla gelirdik"dedi.Mert öfkeli bakişlar atarak havuzdan çıktı.Çocuğun dediğine bende çok sinirlenmiştim.Halim olsa çocuğa yumruğu gömecektim.Mertin arkasından bende öfkeyle çıktım.Kafamı çevirmemle Mertin çocuğa yumruk attığını gördüm.Eğer bugün o çocuğa biri vurmasaydı içimde kalırdı.Çocuk yere düşmüştü ve burnu kanıyordu.Hakan Mertin yanına gelerk "Sakin ol" dedi.Ve onu uzaklaştırdı.Bense hala ayılma derdinde Lisanın yanında oturuyordum.Bu olayın üstüne Chris partiyi bitirdi.Herkes gitmişti ben ve Mert eve girdik.Chris Lisa Hakan ve Ecrin bahçeyi toplamakla meşguldü.Eve girer girmez salonaki koltuğa uzandım.Mertte diğer koltukta oturuyordu. Mert " Neden Ecrine beni sevip sevmediğini sordun"dedi.Evet şimdi tam anlamıyla sıçmıştım. Nasıl kurtulacağımı düşünürken Lisa yanıma gelerek elini anlıma koydu ve "Jess yanıyorsun resmen"dedi.Fısıldayarak"Ben iyiyim"dedim.Sanırım o kadar içki içmek ve buz gibi suya düşüp sudan çıktıktan sonra o kıyafetlerle durmaktan hasta olmuştum.Lisa böyle dedikten sonra Mert hemen yanıma geldi ve beni kucağına aldı.Ne yapıyo lan bu çocuk diye düşünürken banyoya çıkarmıştı.Lisada arkamızdan geliyordu.Banyo ya çıktığımızda iç sesim yine fesatlaştı.Bir anda seviyorumdiye bağırmaya başladım.Mert beni buz gibi suyun altına soktuğunda çocuğa küfürler yağdırdım.Beni soğuk suyun altından çıkarıp odama götürdü.Odamdan çıktıktan sonra pijamalarımı giydimve Lisayı çağırıp "İyiyim gidin yanımdan" dedim.Mert atlayarak "olmaz öyle şey yatağa yat uyudduğunda ve ateşin düştünde gideriz"dedi.Yatağıma yattığımda ikiside başımda bekliyordu.Çok geçmeden kendimi derin uykulara bıraktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYATA YOLCULUK
Teen FictionGeçmişim kötü olabilir, geleceğime de kötü dersem geleceğe haksızlık etmiş olmaz mıyım? - Olayların ve karakterlerin bir çoğu gerçektir. Yalnızca bazılarının isimleri değiştirilmiştir. Hikayeyi arkadaşım ile birlikte yazıyoruz. ^^