Evet gelen sizin de bildiğiniz gibi yani tahmin ettiğiniz gibi Aras idi.Neyse Ayaz' ın gelmesi normalde lan Rüzgar neden gelmiş. Hani gelmeyecekti.Ben bunları düşünürken kapıda hala bekleyen Ayaz ve Rüzgar' a döndüm ve içeri aldım onları.Ama rüzgâr içeri girerken kapiya takıldı be neredeyse düşüyordu.Ben de düşmesin diye kolundan tuttum ve kendime çektim .Tam o sırada Rüzgar kulağıma eğildi ve :
"Çok güzel olmuşsun Ayşem " dedi.Bende :
"Sende fena sayılmazsin " dedim.Ve salona davet ettim bizimkileri.
Babam durdu durdu.Ve ayağa kalkıp mesut amcaya dönüp :
"Desene bizim damat korkak .Tek gelememiş yaninda da arkadaşını getirmiş De oğlum hanginiz Ayaz bu arada " dedi.Ayaz da :
"Ayaz benim " dedi kendinden emin bir şekilde .Babam da zaten bayılır boyle kendinden emin olan herkese.Demek ki Ayaz bir puanı aldı şimdiden .Ama gece uzun .Ve benim eski sevgilim olan Berk var.Bakalım neler olacak.Ama hic iyi şeyler olmayacak gibi geliyor bana .Sonuçta biri eski sevgilim diğeri yeni sevgilim.Ben bizimkileri koltuğa oturmalarini söyledim .Onlarda geçip oturdular.
Bir saat boyunca sohbet ettik sen sonra yemek için masaya geçtik.Bu arada babam ve Ruzgar baya baya iyi anlaştılar.Ben bile hayran kaldım sohbetlerine .Mesut amca da Ayaz ile muhabbeti kurdu.Ömer amca da arada gidip geldi.Berk ,Berk ise tüm sohbet boyunca beni kesti.Ben Rüzgar ' i ,Rüzgar da Berk ' i kesti. Su anda boyle bir ortamda bulunmasak adim gibi eminim ki Rüzgar kıracak Berk' n ağzını yüzünü.Ohhh keşke kırsa.Zaten intikam alamadım ben Berk ' ten beni öyle bırakıp gitti.Kır lan Rüzgar ağzını yüzünü. İzin benden sana.Al intikamımızı aşkım. Ben bunları düşünürken oradan bir ses :
"Eeee Aysecim nasılsın görüşmeyeli " dedi.Bu ses Berk'in sesi idi.Berk' in böyle demesi üzerine Rüzgar bana o ölümcül bakışlarını yolladı ve kafasını salladı.Durun ben size söyleyeyim hemen hemen ölümcül bakışlar ve ardından kafa sallamanin ne demek olduğunu ölümcül bakışlar ne diyor lan, bu kafa sallamak gostercem ben sana Ayseciğim 'i demek oluyor.Bunların hepsi ise Berk 'un boku yemesi demek oluyor .Ayrıyetten bu salak ispiyoncudur. Rüzgar bunu döverse gider babama şikayet eder bizi.Bizde Rüzgar ile aşkımızı yasayamadan ölüp gideriz.Offff .Salak Berk .Lan acaba tüm bu Berklerde mi bir sorun var anlayamadım ben .İsmi Berk olan ya da isminde Berk geçen biriyle mutlaka yüz göz oluyorum .
~FLASHBACK ~
BUNDAN İKİ YIL ÖNCE BENİM BİR SEVGİLİM VARDİ . İSMİDE BERKE CAN 'Dİ .DAHA ÇIKMAYA BAŞLAYALI İKİ GÜN OLDU. ÇOCUK TUTTURDU BULUŞALIM DİYE.BENDE KIRMADİM VE BULUŞTUM.AMA KESKE BULUSMASAYDİM.NERDEN BİLEBİLİRDİM ÇOCUĞUN SAPIK OLDUĞUNU .NEYSE İŞTE GİTTİM BEN .NEREYE GİDİYORİM PEKİ ÇOCUĞUN EVİNE .ALLAH AKİL VERSİN BANA YA .BASKA BİR ŞEY DEMİYORUM .GİTTİM İŞTE VERDİĞİ ADRESE .EVLERİN ÖNÜNE GELDİM.ZİLE BASMAYA BAŞLADIM .BERKE CAN ACTİ KAPIYI .GİRDİM EVE .İSTE BİR SAAT FALAN GEÇTİ BİZ NE GÜZEL SOHBET FALAN EDİYORDUK .BERKE CAN BENİM OTURDUĞUM KOLTUGA GELDİ.BANA YAKLAŞMAYA BAŞLADI FALAN .BENDE İLK İTTİM.BAKTIM HALA GELİYOR. SONRA SEHPANIN ÜZERİNDE DURAN VAZOYU ALDİM VE ÇOCUĞUN KAFAYA GEÇİRDİM .ÇOCUK OLDUĞU YERDE BAYILDI .BEN NE YAPTIM PEKİ .GİTTİM MAL GİBİ AMBULANSI ARADİM.BES DAKİKA BEKLEDİKTEN SONRA AMBULANS GELDİ VE AMBULANSIN YANİNDA BİRDE POLİS.NE ALAKA LAN POLİS.BEN ARAMADİM POLİSİ FALAN.POLİS GELDİ SORU SORDU BANA KİM YAPTIĞINİ BENDE ANLIK HEYECAN İLE BEN YAPTİM DEDİM.İYİ BOK ETTİM.POLİSTE İLK BAS DELİMİ LAN BU DİYE BAKTI BANA .DELİ OLMADIĞIMI ANLAYİNCA BENİ POLİS ARABASİNA BİNDİRDİ VE MERKEZE GÖTÜRDÜ. BENİ SORGU ODASİNA ALDİ VE SORULAR SORMAYA BAŞLADI. BENDE OLAN BİTEN HERŞEYİ ANLATTIM. POLİSTE BENİM HAKLİ OLDUĞUMU ANLAYİNCA BABAMLARA FALAN HABER VERMEDEN BENİ SERBEST BIRAKTILAR. BENDE DİREK EVE GİTTİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ HALA RÜYADA
Teen FictionALTI TANE ARKADAŞ ... HAYATLARİ NE KADAR DEĞİSEBİLİR .. DEĞİŞTİ DİYELİM KİM ONLARİN HAYATLARİNİ BU KADAR DEĞİŞTİREBİLİR.