Predrasude

38 3 2
                                    

Život je jedna velika igra. Tako započinjem ovaj ozbiljan tekst u nadi njegov lakšeg prihvatanja.

Svi ljudi na ovo zemaljskoj kugli imaju neke ili ti veliki broj predrasuda. U principu ljudski život se svodi na odbacivanje stvari bez adekvatnih razloga i ne pokušavanje razumeti iste. Stalnog negodovanja i protivljenja, takodje i čestog ubedljivanja u suprotno.
A u stvari je sve veoma lako, ali teško prihvatljivo. Čovek nije stvoren da nešto ne zna i ne voli, on je stvoren da sve pokuša i u tim trenucima voli kada za to vreme dodje.
Ne možemo reći da je nešto glupo i stvoreno za drugog, ali možemo reći da današnji dan nije stvoren za taj posao već za neki drugi. Mi možemo biti neraspoloženi za nešto danas ali nemamo pravo to kaljati.
Možda vreme za neke stvari ne dodje a ne zbog toga što im se mi protivimo već zato što naši životi na zemlji nisu večni. Naš um ne razlikuje lepo i ružno već naša mašta dodaje epitete istim stvarima. Zato se trudite da ne živite maštu više nego što bi trebalo.. Meni danas možda nije dan da igram šah ali neki će biti stvoren baš za njega, pa zato neću reći da ne volim igrati šah. Tako i vi kada vas neko sledeći put pozove na premijeru njemu zanimljive predstave, a vi ste profesionalni fudbaler, nemoj te ga odbiti. A ako to ipak uradi, recite mu da vam je danasnji dan stvoren za nešto drugo.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 07, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PredrasudeWhere stories live. Discover now