suga ile hayal et

2.3K 50 5
                                    

(Suga senin dogum gununu kulamak icin kendisi sana pasta hazırlar ve sana supriz yapmak için evde ışıkları kapatıp bekler)

Sen:(Kapıyı açarsın ama genelde evde senin gelmeni dört gözle bekleyen ve sen gelince seninle ilgilenen yoongi ortalıkta yoktu sen onun evde olup olmadığını anlamak için ona seslenirsin)Aşkım evde misin?

Suga:(hiç ses vermez)

Sen:(O gün doğum günün olduğu için biraz üzülürsün ve mutfağa gidersin)Acaba beni unuttu mu?

Suga:(Arkandan sana sarılarak)Dogum günün kutlu olsun hayatım.

Sen:Ya suga ya(Ona dönüp boynuna sarilirsin pastanın mumlarını uflersin)Bama daha önce hickimse doğumgünü supriz yapmamıştı.

Suga:Bu ilk olur işte ilk sürprizin.

Sen:Sen nasıl bir şeysin ya

Suga:Senin sevgilin olarak mükemmel ultra yakışıklı swag bir suga yim

Sen:Bir kere de abartmasan olmaz yani (Vallaha abartmakla haklı bence az bile)

Suga:Tamam ya atamam hadi pastayı keselim.

Sen:(Pastayı kesersin)Tamam şimdi bu çok büyük ve biz bunu bitiremeyiz

Suga:Olsun biz de yardım alırız.

Sen:Ne yardımı?

Suga:Işte bu yardım.(Arkadan üyeler gelir ve senin doğumgününü kutlayarak hediyelerini verirler)

Sen:Ee suga senin hediyen Ne?

Suga:Bahcede gel cikalim(Bütün üyelerle bahçeye cikarsiniz)

Sen:(Şok olursun)Ya bunu bana mi aldın en çok istediğim araba(Suga nın boynuna sarilirsin)

Suga:Evet prensesim senin için herşeye değer.

Sen:Ya suga

Suga:Ya aşkım

Bts:Ya tatlışlaaaaar

(Beraber gülersiniz akşam sugayla akşam yemeğine gidersiniz)

Suga:Ya benim de doğum günüm yaklaşıyor

Sen:Işin gücün senin doğum günün offf suga

Suga:Evet hadi söyle ne alacaksın?







Lütfen vote verin pls beni kırmayın bir de tepki ne yapayım aklıma hiç gelmiyor.

BTS ile hayalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin