MELİSA'NIN AĞZINDAN
Selam. Ben Melisa. Melisa Çetiner. 18 yaşındayım. Doğa Koleji'nde lise 2 okuyorum. Neden lise 2 derseniz 2 sene kaldım. Umursadım mı peki? Tabii ki hayır. Bi boka yaramıyo zaten okul. Babam piçi bizi bırakıp gitti. Ona 'baba' diye hitap etmek bile midemi bulandırıyor. İnsan nasıl öz kızını ve karısını bırakabilir ki? Nasıl bi ibneliktir bu. Annem sürtüğüyle yaşıyorum. Aileme neden böyle iltifatlar ediyosun gibi şeyler demeyin. Ailemden -tabi bize aile denirse- düzgün olan hiç kimse yok. Annemin sürtüklüğünün nedeni ise babam bizi bırakıp gittikten 1 ay sonra başka bi adamla evlenip,kocacığıyla arası bozulmasın diye bana ayrı bi ev tutup, her ay para ödeyerek, bir kızı olduğunu unutması. Bir insan hayatı boyunca hiç sevgi görmemişse nasıl iyi biri olabilirdi ki sanki olsa da ne kadar etrafa "ben iyiyim ben mutluyum" pozları atabilecekti. Ben yapmaya çalışmadım değil ama olmadı. Beni sevebilecek, koruyabilecek sadece 2 kişi vardı ikisinden de kazık yedim.
Bağımlıyım, sigara içiyorum, hergün kafam güzel evime gidiyorum. Bazen eve gitmediğim oluyor ama orospu gibi onun bunun altına girmiyorum. Ya bardaki arkadaşlarım yardım ediyor bana onların yanında kalıyorum, ya da beni eve kadar getiriyolar. Aralarından sadece ben ve Metehan bağımlıyız. Bundan mutlu muyum diye bazen kendime soruyorum ama mutlu olduğumu biliyorum. Sanki koca bi delik ve beni yavaş yavaş içine çekiyor. Ben çıkmak için debelenirsem de beni daha çok içine çekiyor. Kurtulmamı en yakın arkadaşım Aylin için denedim. Tabi isteyerek değil kullanmaya başladığımda beri dırdır ediyor. Tabi beni düşündüğünden değil. Aralarında sadece ben ve Metehan bağımlıyız diye. Beni bu illetten kurtarıp kendi Metehancığıyla kullanacak sanki bilmiyorum. Metehan da Aylin'den hoşlandığı için kullanmasını istemiyor. Çk rmntklr çk.
Onlar romantik ve arada ormantik devam ederken. Ben 2 ibnenin bana attığı kazık yüzünden kimseye güvenemedim. Kimseye aşık olamadım. Zaten aşık olabilinecek kimse çıkmadı karşıma hepsi tipik orospu çocuğu. Sırf benimle bi kere yatmak için. Bana yalakalık yapıyolar ama benim şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı. Olur da beni bırakıp gider. Yine yüzüstü bırakılırım. Yine kazık yerim. Kabuk tutan yaralarımı yine kanatmaya başlar diye.
#################
Telefonun sesiyle kendime geldim. Sabahın köründe hangi göt arıyo beni!!? Sehpanın üstünden telefonu aldım ve kimin aradığına baktım. Annişkom götvereni. Direkt reddete bastım. Hiç çekemem onun cırtlak sesini. Tekrar kafamı yastığa gömdüm ve tam uyuyacakken yine çaldı, bakmadım. Zaten zil sesi sevdiğim bi şarkıydı ne güzel dinliyorum işte. Annem en az 17 kez aradı ve ben bu şarkıdan çok sıkıldım. Masadan telefona uzanıp açtım;
"Ne var?"
"Selam sabah yok mu?"
"Nutuk çekmeni bekleyemiycem ne oldu çabuk söyle."
"İstanbul'a gidiyoruz, hazırlan." dedi ve telefonu yüzüme kapattı.
Neydi şimdi bu beni bi eşya gibi istediği yere götürebilecek miydi yani? Asla onunla gitmem. Gidip onun yüzüne karşı söylemem gerekiyordu. Çünkü hiç bu kadar kendinden emin konuştuğunu duymamıştım. Kalkıp elimi ve yüzümü yıkayıp duşa girdim. Saçlarımı kurulayıp saldım. Elime ilk geçen siyah kısa şort, üzerinde boy london yazan siyah tişörtümü giydim. Ayakkabı olarak da siyah konverslerimi. Kasıtlı olarak siyah seçmedim siyah bordo vs. kapalı renklerden başka bi şey giymem. Dünyam bu kadar siyahken neden renklendirme çabasına gireyim ki. Neyse. Evden aceleyle çıktım siyah mini cooperıma binip gaza bastım. Hemen kapıyı yumruklamaya başladım. En az 5 dakika yumrukladıktan sonra saksının altındaki anahtar aklıma geldi. Hemen anahtarı alıp kapıyı açtım gördüğüm manzarayla şok oldum. Tanımadığım bi adamla annem sevişiyor.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz genjler sdfghjkşl Neyse pek güzel olmadı ama inanın elimden geleni yaptım. 40 yıllık yazar değilim sonuçta aq :DD Zaten multimediaya nasıl resim koyuluyo çözemedim. Hatalarımın kusuruna bakmayın qwqwqwqwq
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BARBİ.
Teen Fiction"Seni çok özleyeceğim Barbi. Beni ne kadar aşağılarsan aşağıla. Seviyorum işte." "Bana bi daha Barbi deme" dedi. "Ben gidiyorum ve söyleyeceğin tek şey bu mu?" "Gitmiyeceksin bırakmıyorum." "Annem de Barbi gelse de gitme dese, gitmese-" Beni kucakl...