Dedic aceasta carte persoanelor care cred in fantastic si in dragoste la prima vedere.
Demult,cu sute de ani in urma cand regii inca domneau si popoarele erau asuprite de cei de la putere,finte care erau insa inumane,au trimis o fiinta creata din praf de stele....Asa cum noi suntem creati din tarana,el e creat din praf de stele...Cu toate acestea , avea infatisarea unui om ,dar nu orice om si un barbat chipes asa cum nu se mai vazuse niciodata pana atunci..Nimeni nu stia cine e si de unde vine.Spunea ca il cheama Goo Nam Son si ca e dintr-un sat vecin,unde se instalase ciuma. Intre timp ,se vorbea in sat de o fata de 15 ani care era vaduva.Se zvonea ca s-a sinucis si a inviat.Toti mergeau sa vada daca e adevarat.Se mirau sa o vada in viata. Dar ,toate astea au atras numai rele..un nobil de la curte, auzind toate astea ,si-a trimis iscoada sa o ucida pentru a nu cauza neliniste in tara.Aici intervine Goo care apare la timp si fuge cu tanara batuta de soarta..Chipesul Goo se indragosteste de fata si fata de el,dar cu toate acestea dragostea lor era imposibila.El avea sa plece pentru a salva si alte persoane aflate in primejdie.Deci cand vedeti o stea cazatoare sa stiti ca e Goo,care sare in ajutorul persoanelor nevinovate.
Si povestea mea abia acum incepe.Tanarului Goo i s-a dat sansa e a locui o perioada pe pamant. Si-a cumparat un apartament luxos in coreea,si urma sa aiba o noua vecina.Vecina lui se numea Kim Na Na.Acesta era numele ei coreean caci ea era de origine romanca si in romania se numea Elena.A avut o cariera in actorie dupa care s-a imbogatit si a hotarat sa isi implineasca visul si anume acela de a se muta in coreea,tara in care dorise sa se fi nascut datorita baietilor pe care ii vedea foarte atragatori.Si asa a si facut,si-a continuat cariera in coreea .Totul era minunat,avea o multime de contracte semnate cu firme de renume pentru a le face publicitate.Insa avea concurenta..Oh Ha Ni,o alta actrita renumita,dar nu cu acelasi succes.Cele doua nu se suportau.
Au fost insa invitate la aceeasi petrecere,care a avut loc pe un iaht luxos,unde,nu s-au putut controla si s-au certat in baie,care avea insa camere de filmat.La scurt timp dupa asta ,s-a anuntat disparitia lui Ha Ni. Iahtul se inrepta spre mal iar Kim Na Na ,fiind bauta se dezechilibrase si era cat pe ce sa cada in apa.Dar Go isi facuse aparitia misterios pentru toti invitatii(se teleportase deoarece avea sceasta putere pe langa multe altele),opreste timpul in loc,o prinde pe Na Na ,o duce in camera ei de pe iaht si cand a vrut asa isi scoata mana de sub capul ei,aceasta il apuca cu ambele maini de cap si il trage pana cand buzele lor se atinsera, la fel de firav ca si mangaierea soarelui primavara ,intr-un sarut de poveste.Si astfel tanarul se facu din nou disparut.
Iahtul ajunge la mal si dupa scurt timp politia gaseste trupul actritei Oh Ha Ni in larg,actrita fiind gasita moarta.Si cum posturile de televiziune si ziarurile nu vor adevarul ci vor doar un vinovat.,au spus pe baza anchetei politistilor ca e sinucidere din cauza antidepresivelor gasite in geanta actritei si ca astea nu s-ar fi intamplat daca Na Na nu s-ar fi certat cu ea.
Na Na era acasa si cum se trezise tarziu nu stia ca acea cladire in care ea locuia era inconjurata de jurnalisti.
Managerul o suna:
-Coboara imediat jos pe scarile de urgenta! Holul va fi in curand invadat de jurnalisti!
-OK. Vin imediat...
- Intoarcete inapoi in casa! ii spune managerul.
-De ce??
-Sunt jurnalisti si pe scarile de urgenta!
-OK..stii cumva parola de la casa mea??
-Nu..Tocmai ai schimbato!
- AAA...ce ma fac!!