Kız, odaya girmesiyle başını telefonundan ayırmayı başarabilmişti.
"Yemek hazır. Aç mısın?"
"Hayır, okulda tost almıştım. Yine de teşekkürler."
Annesi kızının son günlerde iştahının kapandığını düşünüyor,üzülüyordu.
Jungkook'dan
Yoongi de eve gelmeyi başarabildiğinde herkesin gelmesinin verdiği heyecanla ortaya atıldım.
"Doğruluk mu cesaretlilik mi oynayalım mı?" -mu mi mı ne garip oldu stıwporğfkg-
Namjoon ve Jin hariç herkes kabul edince tek yapmam gereken şeyi biliyordum."Jin hyung eğer oynarsan sana en sevdiğin donutlardan alacağım"
Jin hyung kabul edince yüzümde büyüyen sırıtışla "o zaman hepimiz oynuyoruz" dedim.
Namjoon'un Jin'i sevmesi bazen işlerimi çok kolaylaştırabiliyordu.
Şişeyi ortaya koyduğumda herkes etrafına oturdu. Şişeyi çevirdiğimde ucu Namjoon ve bana gelmişti. Sırıtarak sordum.
"Doğruluk mu cesaretlilik mi?""Doğruluk"
"Hoşlandığın kişinin adını söyle"
Namjoon hyungun yüzünün asılmasını zevkle izledim. Konuşmaya başladığını görünce yüzümü yine ona doğru çevirdim.
"Cesaretlilik diyemiyor muyum?"
Sırıtmamı daha da büyülttüm.
"Tamam bu seferlik diyebilirsin. O zaman hoşlandığın kişi eğer buradaysa dudağından öpmeni istiyorum."
İçimden attığım kahkalarla Namjoon hyungu zevkle izliyordum. Bana öldürücü bakışlar attıktan sonra yavaşça yanındaki Jin hyunga yaklaştı. Benim dışımdaki herkes gözlerini büyülterek onu izlerken, Jin hyung kırmızının bütün tonlarını yaşıyordu. Dudaklarını birleştirince Namjoon geri çekilecekken, Jin yakasından tutup yeniden kendine doğru çekti.
•
•
•
Şişenin soran kısmı Namjoon hyunga gelince gülümsemesi büyüyen kısım bu sefer o olmuştu. Sorucağı şeylerden korktuğum için cesaretlilik dedim. En fazla ne diyebilirdi ki?"Sizin sınıftaki Hwa-Young ile çıkmanı istiyorum. Şu sana platonik olan kız."
"Hangisi? Bana platonik olan bir kız mı var sanki" diyip kafasına vurdum.
"En arkada oturan ve kimseyle konuşmayan kız işte. Daha sınıf arkadaşının adını bile bilmiyor musun? Bitmiş bu gençlik bitmiş"
"Hyung aramızda 3 yaş var"
diyip kıkırdadım. Ama şuan düşünmem gereken daha önemli birşey vardı. Daha adını bilmediğim bir asosyal ile mi çıkacaktım?