Φαντάσματα :Στο Πύργο Ηλείας, Μεγάλη Παρασκευή #2

12 1 0
                                    

Το έδειξα στο αδερφό μου και του λέω :
-Τρομακτική φωτογραφία ε;
Και μου απάντησε :
-Ναι όντως
Και συνεχίσε :
-Ρε Λάμπρο, ποιοι είναι αυτοί στη φωτογραφία;
Και ο Λάμπρος μας είπε :
-Δεν ξέρω πρώτη φορά τους βλέπω. Θα ρωτήσω τους γονείς μου. Πάντως η φωτογραφία είναι τρομακτικη.
Το ίδιο βράδυ πήγαινε νωρίς για ύπνο. Ξημέρωνη Μεγάλη Πέμπτη και είχαμε προετοιμάσει για την ημέρα του Πάσχα.
Κάποια στιγμή σηκώθηκα για να πάω τουαλέτα και πέρασα μπροστά από την τραπεζαρία με το τζάκι.
Στην επιστροφή είδα κάποιον να κάθεται στη πολυθρόνα και να κοιτάει το τζάκι.
Νόμιζα ότι ήταν ο αδερφός μου και τον πλησίασα να πούμε καμιά κουβέντα. Μόλις τον ακούμπησα γύρισε το
Πρόσωπο του και ήταν ο ηλικιωμένος που είχα δει στη φωτογραφία. Στη θέση των ματιών του ήταν 2 μαύρες τρύπες.
Ή καρδιά μου πήγαινε να σταματήσει και φώναξα. Ένιωσα ενα δυνατό χέρι να με ακουμπάει και να με τραβάει πίσω.
Γυρνάω και ήταν ο αδερφός μου και μου λέει :
Τι έπαθες, γιατί φωνάζεις;
Και του απάντησα:
-Ο γέρος από την φωτογραφία κάθεται μπροστά στο τζάκι.
Και μου λέει :
-Δεν είναι κανείς εκεί, μήπως επηρεάστηκες από την φωτογραφία και το είδες στο ύπνο σου;
Όντως στην πολυθρόνα δεν ήταν κανείς. Απόλυτη νεκρικη σιγή.
Την άλλη μέρα ήμουν προβληματισμένη για το τρομακτικό προσωπο που είδα αλλά άρχισα να πιστεύω πως ήταν όνειρο.
Λίγο πριν πάμε να ψωνίσουμε , κοίταγα την λίστα με τα πράγματα που έπρεπε να πάρουμε για την μέρα του Πάσχα και την εβδομάδα της ανάστασης. Καθώς γύρισα το κεφάλι μου να φύγω είδα την παλιά αναπηρική καρέκλα μπροστά από το τζάκι, στη θέση όπως ακριβώς είχα δει τον ηλικιωμένο χωρίς ματιά. Με έπιασε πανικός.
Και είπα :
-Ρε παιδιά δεν είναι αστείο αυτό.
Και εκείνη την ώρα μπήκε ο αδερφός μου με τον φίλο του μέσα και με ρώτησαν:
-Για ποιο πράγμα μιλάς;
Και τους έδειξα την αναπηρική καρέκλα και μείναμε ακίνητοι να κοιτάμε όλοι μαζί την καρέκλα.
Τελικά το σπίτι ήταν στοιχειωμένο και το ζευγάρι είχε πεθάνει και  είχαν γίνει φαντάσματα!!!.

Παιδιά επιτέλους τελείωσα την ιστορία!! 😝😝😝😝

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 07, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Φαντάσματα :Στο Πύργο Ηλείας, Μεγάλη Παρασκευή Where stories live. Discover now