Želim Makedoniju - Moj Dom

6 1 0
                                    

  Jer postoji jedno jedino divno ime - Makedonija, jer je poseban u svojoj lepoj zemlji, jednostavno zato što u ovoj zemlji sam rođena ovde žive i umiru.

Ali tu zbog nečeg drugog da volim, jer imamo jednu lepu zastavu u dve boje - crvena i žuta naizmenično našu zastavu kao semafora, ali bez zelene.

Ali da pogledamo, boje naše zastave mogu i na drugi način ih tumačiti, evo kako:

crvena - podseća me na mlade kada su cveta u proleće, ali ovde su naši ruže koje se uzgajaju u našoj bašti, sa mirisom si pijan kao da stavljamo najdragoceniji parfem sebe, ali u stvari je neodoljiva od našeg cvijeća, koje ima samo u našoj lijepoj zemlji, a vi ste u iskušenju da se šalite i dodirnete svojim rukama,

žuta - kao na jutarnjem suncu kad ne probuditi iz sna, koji preko dana jako sija i sveti, jednostavno sačuvati izostavlja svoje lepe zrake, ne poziva za šetnje i druženje sa njim, a noću je mesec koji smo osvetlili put nakon čega se ide i čini nas u društvu naših ljudi, zajedno sa zvezdama na nebu koji povremeno svetle do nas podseti da su tu za nas da ih ne zaboravimo.

Ali, ovde su naši piknik mesta sa renomiranim manastira u svetu, naše reke su jasne i čiste i kao takav treba zauvek da vidi i čuje da ostanu, gde je jasnoća razmišljamo naša lica kada uzmemo voda u našim rukama je čista kao i naša suza u očima, ona se jednostavno preliva sa lepotama.

Nemojte zaboraviti naše planine, koje su sjajne, što je planinski svež vazduh se ne mogu naći na drugom mestu, koje svaka osoba mora da izađe iz zagađenih područja, zagađenje vazduha i najmanje jedan dan za odmor i opuštanje snažan naše prelepe planine, u njihovim planinskim domovima, i bez obzira na godišnje doba je, jer u svakoj sezoni planina ima svoju lepotu, koja je specifična za svaki planina posebno, ono što razlikuje planine svaki sa svojom veličanstvenom lepotom, to je samo u planinama.

Ali postoje vodopada koji imaju svoju priču, i da vetar uvek jači - ponekad smanje protok stena i izvora, i varaju u šetnju i izlete, uprkos ovih lepota, a može i ptica napravi kompaniju i da biste uhvatili to neopisivo podešavanje padova.

I naravno tu su naši jezera, naše najveće blago, svaki jezero na svoj način ima posebno krije u sebi svoju legendu, za svaku jezera tie divnu ribu, tipična za ovaj grad i jezera, tu su ribari njihove priče, lov dnevni ulov ribe je sada da li je ili nije do sreće, ne svaki dan Uskrs i sa njima, ali nekad uhvatite, uvek nemože da nas neuhvate.

Za sve ove lepotice da priroda ima tek u mojoj zemlji, morate da volite, neguju i čuvaju, dokle god smo živi, jer je to lepota nije negde drugde, ali samo u mojoj zemlji - Makedonija.

Ja volim moju malu zemlju, hajde da proslavimo ovaj praznik dugi niz godina treba da se, i samo lepota da krase svoju zemlju, samo dobre stvari da nas tukli naše zvona u našim crkvama i manastirima.  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 07, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Želim Makedoniju - Moj DomWhere stories live. Discover now