Koziorożec - [W twoim domu] Hiroto, bo wydawało mu się, że widział Slender Mana przed twoim domem (XD)
Wodnik - [W twoim domu] Kogure, bo powiedział Ci, że twój dom się pali
Ryby - [Na wycieczce] *wybierz osobę* obudził/a ciebie, bo poczuł/a, że coś się pali (Tak, Natsumi coś gotowała XD)
Baran - [Na piżama party] Autorka, bo wystraszyła się twojego taty który szedł przez korytarz (no... no bo myślałam, że to Jeff The Killer ;c)
Byk - [Na obozie] Burn, bo stwierdził, że w jego łóżku jest niewygodnie i poszedł spać do cb (awww <3)
Bliźnięta - [Na obozie] Endou, bo bardzo chrapałaś. (I tak od cb dostanie zjeba bo chrapał głośniej od cb a ty go nie obudziłaś)
Rak - [W autokarze] Kabeyama, bo skapł się, że zjadłaś mu wszystkie ciastka. (Dobre były?)
Lew - [W autokarze] Aphrodi, bo *wybierz dlaczego*
Panna - [Gdy byliście w namiocie] Axel, bo chciał Ci pokazać piękne niebo pełne gwiazd. (Słodkoo <33)
Waga - [Na wycieczce] Tsunami, bo gadałaś ciągle coś przez sen.
Skorpion - [W autokarze] Midorikawa, zacznie Cię obwiniać o to, że zjadłaś mu batona a tak naprawdę on go zjadł tylko o tym zapomniał.(hah XD)
Strzelec - [Na obozie] Max, bo grał na telefonie a miał muzyczkę włączoną na fulla.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja: *mówi przez sen* : Zostaw to drewno....Tsu: Jakie znowu drewno, co ty ćpałaś?
Ja: No zostaw je!
Tsu: *wtf* al-
Ja: Ono jest moje kup se swoje!!!!
Tsu: *budzi ją* przestań pierdolić o jakimś drewnie!
Ja: *zaspana* Em... przepraszam? XD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CZYTASZ
- Zodiaki - Inazuma Eleven ~
RandomInazuma Eleven Zodiaki - Co ci wskaże twój horoskop? Dowiedz się czytając tą książkę :3