KaWe (18+ Kappa)

70 5 8
                                    

Jednoho krásného dne, Kačenka obědvala, když v tu jí přišla zpráva od neznámého uživatele...

Katka otevřela zprávu a v ní bylo:,,čau jak se máš?" Kačenka se ptala sama sebe kdo to je a odepsala:,,Poznáme sa?"

Katka dojedla svůj oběd a cink oznámení:,,Jasně, ale i přesto jsme se nikdy neviděli. :)" "Aha si jeden z mojich kamarátov pres kabel, že? ,,Jo, nepujdeš ven? :)"

,,Co keď je to dajaký úchyl" :/" říkala si Katka a její mamka se na ní koukala, až v tu chvíli ji došlo, že to řekla nahlas... Přemýšlela asi pět minut, ale nakonec mu odepsala ,,Tak fajn, ale kde a kedy sa stretneme?"

Ciiiink

..Možná tě to překvapí ale za dvě minuty před tvýma dveřma :)" ,,Okay, ale ako sa vlastne voláš? ani neviem kto si...

Povzdychla si Katka a šla se převléct do černého trička a na to šedou mikinu, tmavomodré rifle, už pomalu vycházela z bytu, když v tu jí přišla zpráva: ,,Jsem Dawe Potkanovitý"

,,Katka se zaradovala a běžela ke dveřím, ale nikde nikdo... ,,Kde si?"  .........

cink: ,,Á, sorry o dům sem se spletl...XD"

Čekala jen pár minut a už uviděla Dawa, který jí s úsměvem mával. Katka pomaličku šla dolů po schodech a pozdravila človeka, kterého otravovala 1 rok přes káblík. 

 ,,Ahoj" pozdravila Dawa Katka, ,,čau" řekl Dawe, pak společně šli k obchoďáku FRESH, kde Katka viděla, hádat se její kamarádku Lindonéze, ale teď na ní neměla čas, byla přeci s Dawem..:).

Tak se tedy otočili jiným směrem, aby ji nepotkali ,,Nechtěla jsi jít do Freshe?" zeptal se Dawe, Katka si vymýšlela nějakou výmluvu, ,,Ehm, viem o lepšom obchode. Ale lhala. Další obchod byl až 2 Km daleko...

,,No, tak kde je ten obchod?" ptal se Dawe. ,,No hele niekde tu...pozri! nepohlo sa tam niečo u toho kontajneru?" ,,Já sa bojím!" vymyslela si Katka. ,,Se mnou se bát nemusíš" řekl Dawe a obejmul Katku. Katka se koukala do jeho tmavých očí a on zas do těch jejích a políbili se. ,,Myslím, že už by jsme měli jet domů" řekl Dawe ,,Hej, ale ku mne domu, predsa teraz nepôjedeš naspat do Česka nie?" ,,Tak jestli mě zveš, nebránim se" usmál se Dawe.

Tenhle příběh, jsme psali jako "Doplň větu" s xLindySunx xD 


KAWE + LINDONÉZEKde žijí příběhy. Začni objevovat