1.

8 4 1
                                    

Seděla jsem ve svém francouzském okně a dívala se na kapky deště dopadající na okenní římsu. V ruce jsem měla hrnek horké čokolády a vedle mě spokojeně ležel můj pejsek Muffin. Najednou někdo zazvonil na dveře, Muffin se hned rozběhl ke dveřím a začal štěkat. Podívala jsem se přes malou dírku ve dveřích abych zjistila kdo tam je. Překvapilo mě když jsem za dveřmi svého bytu neviděla vůbec nic, a tak jsem otevřela dveře jestli to třeba nebyl pošťák co mi přivezl nějaký balíček. Před dveřmi byl ale jen papír. Vzala jsem ho do ruky a dostala jsem obrovský strach když jsem si přečetla obsah tohoto papíru "zemřeš, brzy zemřeš!". Rychle jsem zavřela dveře a zamkla jsem je na dva západy. Vzala jsem Muffina a oba jsme šli zpět na francouzské okno, na kterém ležela moje horká čokoláda. Poté co jsem se  uvelebila na okně, jsem zase uslyšela zvonek u dveří. Tentokrát jsem za dveřmi viděla jakousi slečnu, mohlo ji být tak 10. Co mě ale udivilo bylo její oblečení. Měla na sobě jen krátké bílé šaty, což je celkem divné když je začátek prosince. Už jsem chtěla otevřít, když v tu ránu zvedla hlavu, kterou měla celou dobu sklopenou. V tu ránu jsem změnila názor a rozhodla jsem se neotevírat. Jestli se ptáte proč jsem se rozhodla neotevírat, tak ten důvod je takový. Vypadala totiž jako by povečeřela moje sousedy bez toho aby je vařila. Plus si asi udělala limonádu s jejich krve, protože jinak si krvavé fleky kolem jejich úst vysvětlit nedokážu.
Raději jsem zkontrolovala jestli jsou dveře mého malého bytečku zamčeny.
Poté co jsem se s pocitem toho že jsem zamčená chtěla vrátit zpět za Muffinem, zvonek se ozval znova, tentokrát už to znělo fakt naléhavě. Rozhodla jsem se to ignorovat a radši jít pro štěkajícího Muffina. Poté co jsem odešla zpět do útrob svého bytu, jsem se rozhodla že zavolám na policii, protože ta dívka co stojí u mích dveří nevypadá úplně normálně. Do ruky jsem chytla svůj zlatý iPhone a chtěla jsem už vytočit číslo na policii, když v tu chvíli se ozval zvonek. Ignorovala jsem to a vytočila jsem číslo na policii. Poté co jsem jim řekla vše na co se ptali, tak mi řekli že tady budou za deset minut. Zvonek se ozval znova a tentokrát jsem to nevydržela. Udělala jsem chybu, největší chybu života. Otevřela jsem dveře a v tu chvíli ta dívka vlezla do mého bytu, bez toho aniž bych ji pozvala dovnitř. Bohužel si nic jiného nepamatuji, protože mě probodla nožem. Poslední věc co si pamatuji, je štěkot Muffina a policejní sirény.

Takže vím že to stojí za nic, ale je to můj první příběh takže je jasný že to nebude úplně super 😂.

Ti co si to přečetli tak budu ráda když mi dáte hvězdičku a komentář jak se vám tahle hovadina líbila😂❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 08, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Don't Open (one shot horror story) Kde žijí příběhy. Začni objevovat